Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 759 ggr
CoralReefs
0

Åttlingar 1 vecka!

I torsdags blev mina åttlingar en hel vecka=)) Alla mår finfint vilket är skönt.

3 flickor och resten gossar! Har försökt få till färgerna lite med och två honor är blå/blåpaddor men den tredje är ljusare än dom två andra….kan hon vara lila eller hur ser lila ut på 1 veckors ungar?

Här är en blid på den aktuella flickan! (resten finns på min hemsida)

SacredSouls
0

Kyss Så fine de var alle sammen.

De eneste jeg var sikker på på fargene var creme gutta Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

nelliots
0

Ååh så fina de är!! SÅ häftigt att de är så stora och duktiga allihop när de är så många! Jag lovar, det kliar inte alls i fingrarna, jag vill inte alls köpa en av dig. Usch! Tungan ute 

Jag tycker att hon ser ut att kunna vara lila, men inte vågar jag säga ngt säkert på en så liten inte…

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

CoralReefs
0

Tack=)

Ja.. jag är också lite impoenrad av amma katt! Ränar och räknade inte med att alla klarar sig men som det ser ut nu så mår alla finfint och går upp i vikt…det ser ut att fungera trots mängden.

Jag hoppas du har rätt! Att hon är lila…hade varit skoj med en lila i kullen=))

Rithwa
0

ettt 8:a grattis till dig

[lisme]
0

Jeg synes hun ligner veldig på vår Murcielago som er blåskilpadde med mye rødt. Hun hadde akkurat samme lyse farge på samme alder.

CoralReefs
0

Ja..ddet kan vara så att hon har en hel del creme och speciellt på nosen som gör att hon ser ljusare ut än de övriga…skulle vara intressant att se en lilamaskad bebis i samma ålder…

CoralReefs
0

Nu har dom fått ännu mer förg så jag satte mig ner och verkligen jämförde nosspeglar osv och hon måste vara lila Skrattande eller lilapadda…kan inte vara blå

nelliots
0

#7 Det var nosspegeln jag tittade på oxå. Jämförde med mina choklad/brunmaskade kattungar. Tyckte hon liknade chokladen mer i färgtonen.

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

CoralReefs
0

Pappan blev färgändrad idag på utställningen i borås till lilatabby i stället för lila så bebisarna kan även vara tabby=)

Quetta
0

# 9 Åh, är det han som bor hos Lisa som är pappan?
Träffade honom för någon månad sen. Så mysig!

Grattis till ALLA bebisar förresten! Glad

CoralReefs
0

Japp=) Det är han.