Gaias lördagsmys
Gaia är en riktig smörare. Kom in i stora rummet idag och hittade min man och Gaia slappande på soffan. Gaia är en sån härlig katt som kan ha den konstigaste ställningen när hon sover (som på denna bild) så länge hon får vara någon nära, snacka om kärlek. Visst älskar jag alla mina katter men Gaia är speciell då hon är mer människa än katt, troligtvis för att hon har haft en sådan kämpig uppväxt men nu ser allt ljust ut och hon är stabil i magen och väger runt 2.8kg, att det skulle se ut så här idag kunde jag inte ens hoppas på för ett år sedan.

Nämen vad myyysigt!

Att hon ens kan sova i den ställningen? *ler*
Mystjejen
Härlig känsla i den bilden 
Vilken mys-kisse! :-) Skönt att höra att hon mår som en prinsessa idag, hon är verkligen så fin!
Härlig bild
Der er jo favoritten din min sin
Så flott hun har fått i orden mageproblemene hun hadde og at hun har vokst seg til en respektabel vekt og størrelse.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Härlig bild och tack för att du bjuder på den! Din man ligger som en liten gosse med knäppta händer. Att Gaia avgudar sin husse är inte svårt att se! 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Sötkissen! 

Naaawww, vad gosigt de har det!! 
Ja, Gaia mår som en riktig prinsessa.
#7 Du har helt rätt, hon avgudar sin husse den lilla föräderskan det är ju bara mig hon skall älska
. Jag brukr skämta med min man och säga att eftersom är så förtjust i honom så kan jag ju lika bra skriva över henne på honom så att han äger henne, detta protesterad han dock emot.