HUGA! Balineser

Ojojoj.. Det var ingen liten flokk.
Gratulerer så masse med de små og lykke til med mor og barn.
Tenk så masse fine bilder vi skal få kose oss med etterhvert som de vokser 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
O himmel, va många det blev!
Grattis så jättemycket!
Hoppas att ungarna och mammakatt mår bra.

Woow,,,, GRATTIS!
Karitzy(。❤‿❤。)

ja…jag är själv förvånad över att mamma katt mår så bra som hon gör…inte mager och skuttar omkring som om ingenting har hänt. Kattungarna är jämnviktiga och pigga!
Själv var jag halvdöd efter hennes födsel.
Det roligaste blir att få se alla färger….pappa är lila och mamma blåpadda..choklad..mumma!!!
Oooooooooj, gratulerar!!! En hel hop med balinutter! Nu får vi hålla tummarna för att du slipper nattamatningar. / Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

#5 Ja, jag hoppas att jag slipper det men denna hona hade massa med mjölk sist…så mycket att jag fick mjölka henne så jag antar att hon kommer ge bra denna gången med…och det lär behövas!

Nämen GRATTIS!!! Tyckte själv det var många med 7 stycken.
En tacklade ju av efter några dagar så det blev "bara" 6 stycken till slut.
Ska bli så spännande att följa dessa 8 underverk! 
8 bebisar! Inte dåligt! Grattis till lilla mamma katt…
/Elisa
Gratulerer til deg og til Paradise! Hun hadde jo en ENORM mage da vi var der og hentet Joker, så jeg ble ikke forbauset over at det kom så mange småpuser. Hun var en vakker katt - både i sinn og skinn! Lykke til med de søte små - vi gleder oss veldig til bilder!

Tack alla!!! Ser att även ni reagerar på mängden…min fodervärd är dock inte så förvånad så kära som paradise och florimond var….hehe

Grattis till alla bebisarna!

GRATTIS till alla bebisarna!!

Grattis till hela stora gänget!! *leer*
Håller tummar och tassar här hemma att allt går bra!
@-)--

Grattis
. Vilken stor kull!!
Jag kanske misuppfattade ditt inlägg men choklad? Det kan det väl inte bli efter en blåpadda och en lila?
Oj oj oj oj oj
Grattis och lycka till! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Grattis, det var många!
#14 Nej det kan det inte, bara blått, lila, creme (hanar) och paddor (honor).

Nej precis….det var bara jag som tänkte fel eftersom jag tänkte att paradise bär på choklad..men det hjälps inte……lila, blått och creme är vad som kan bli=))) Tur i oturen då jag annars hade säkert haft svårt att låta bli att behålla en chokladpralin.

Håller tummar och tassar för alla dessa 8st bebisar
, ser fram emot bilder när de är lite större, kram Helena
Åh vad roligt! Idde gratulerar och beklagar. Hon har fullt sjå med att hålla koll på mina två birmabebisar. Vet inte hur hon skulle hinna med 8.
Marina
PS. Jag bokade hotell i Borås till utställningen nästa helg. Billigaste priset, ej ombokningsbart. Jag dubbelkollade datumet och kollade en gång till för säkerhets skull innan jag förskottsbetalade rummet. Två timmar senare kom jag på varför hotellet hette Hallandia. Det ligger i Halmstad… 

Åhh nyfödda balibebbar!!! Stort Grattis och Lycka till :-))
Louise

Oh lala, vilken kull! Åttafaldigt grattis till dig och fina Paradise 
8 stycken, vilket gäng!
Grattis!
Jag ser också fram emot fler bilder, alltid lika härligt att se småttingar även om de skapar ett starkt vill-ha-begär 
Oi,dæven så mange.Beklager uttrykket,men det var jo en hel skokk
Håper mor og barn har det bra.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

#20 Stackare! Men du får ta dig en sväng dit med haha..
Annars går dte bra här! Alla äter och mår bra ännu vilket är skönt! Mamma katt går knappt ifrån boet och är jätteduktig med dom små.
Grattis Vilket jobb när alla börja springa på golvet. Jag har fullt upp med tre.
Bilder åt folket!
Vi vill se de små godingarna!

Grattis från oss såklart
Du ska se att det går bra, paradise är ju en toppenmamma och kommer att klara det med glans.
Vänta bara tills alla 8 springer på varsitt håll då blir det liv i luckan.
Min hona Joli som hade 9 kattungar för ett antal år sedan höll på att bli tokig då hon försökte samordna dem, hämtade två och tre sprang iväg he he..
Än en gång grattis till hippisarna
Grattis! De är underbara!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
OJ, OJ OJ, vilket jobb du får, 8 st som far runt. Jag har fullt upp med tre. Undrar hur det ska gå för mej om Doris får många. Har fått 8 st en gång.