Brunmaskade gossen Mangalore

Omplacering:
S* Mijmu Pix Mangalore, SIA n, söker nytt hem! Mangalore är född den 10 nov i fjol och är en snäll, busig och snacksalig liten gosse som bor i Stockholm. Hans familj söker nu nytt hem till honom.
Kan du erbjuda ett livslångt och kärleksfullt hem åt Mangalore, med en kattkompis eller två, så är du varmt välkommen att kontakta mig!
Många fler bilder på lille "Manga" och hans syskon, samt hans stamtavla finns att se på min hemsida: www.mijmupix.se
Hälsningar Emma, S* Mijmu Pix : info@mijmupix.se
Så nydelig han er 
Håper han får seg et supert hjem med en kattevenn eller to.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefin kille!
Ska hålla utkik om någon söker katt.
/Elisa

Är själv lite intresserad… 
Tycker jag absolut att du ska vara..
/Elisa
Hur går det, har sötnosen fått ett nytt hem?
Hej igen!
Mangalore hade en intressent som dessvärre tackade nej för bara några dagar sedan, så nu puttar jag upp tråden igen!
Här är ett par bilder på Manga från början av maj. Hans matte försökte hålla honom stilla (vilket inte var så lätt som synes!) medans jag gjorde ett lika tappert som omöjligt försök att ta skarpa bilder av honom
. Manga ville nämligen inte alls vara med på bild utan ville bara ligga runt min hals som en boaorm och mysa och pladdra om ditt och datt!
Åh Manga ^^
Tenk at han har blitt så stor
Håper snart det rette hjemmet dukker opp for han.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Har redan för många pojkar här tyvärr!
Men han är jättesöt!
/Elisa
Gud så skjønn han er. Ja hadde man bare hatt plass så.
*puttar upp tråden!*
Den killen gillar jag skarpt, han är något alldeles extra.
Ja han är en liten charmör, store lille Manga! 
Är han okastrerad? Ren siames?
#17: Se till att han säljs till Norge! :)
Och till en som kan hålla honom okastrerad en liten stund. I alla fall tills han har fått en eller två kullar efter sig. :)
# 18:
Då får vi hålla tummarna för att någon från Norge läser denna tråden, eller kikar in på hemsidan, och hör av sig!
Nydelig hale på barnebarnet mitt. Den må han ha fått fra sin mor 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#20 Ja, mamman hans har en av de snyggaste piskor jag sett iaf :D
Himla synd att han är halvsyster till min Harriet…
Å for en nydelig gutt.
# 22:
# 20, 21, 23: Tack!
Vi håller fortfarande tummarna för att det rätta hemmet snart dyker upp för Mangalore!

Hej! Undrar bara hur mycket du vill ha för den lilla läckerbiten? :)
Hej!
Ville bara meddela att nu är Mangalores dagar som o-kastrerad räknade! Mangalores nuvarande familj har bokat tid för Kastrering i morgon onsdag, den 18:e.
Så om någon uppfödare/avelsintresserad är intresserad av honom som fertil så hör av er till mig snarast! Kontakta mig antingen via pm här på forumet, eller via mail: info@mijmupix.se
Hälsningar Emma

Jo jag spekulerar han ser läcker ut o skulle passa min nya prinsessa som jag sparar!!!!Ska bli spännande o se mer bilder!!
# 27:
Fler bilder kommer förhoppningsvis redan i kväll!
Jag ska hälsa på Manga & co senare i em och hoppas få några bra bilder då! (men ÅÅÅ vad det är svårt att plåta en ung katt-herrre som gärna vill visa upp sig från alla sidor och vinklar på en och samma bild och snacka samtidigt och helst kisa och/eller blunda och kela lite med kameran på samma gång
)
Mangalores familj belöt att avvakta något lite till med kastreringen, så än finns hans bollar kvar!
Han är jättefin! 
/Elisa
Han har blivit så otroligt fin och vuxen! Vilken kille! Kiku dreglar här hemma (men säg inget till Kingston!!)

Han er nydelig. Skulle gjerne ha kjøpt han men jeg kan ikke ha avlshann…..
En så vakker gutt. Håper han får et hjem hvor han kan bidra til å lage noen små etterhvert.

Oj, oj, oj, oj OJ! Han var mig en riktig skönhet! Nu jädrans blir det till att ta ett allvarligt snack med sambon här.. 
räkna med ett mail ifrån mig! 
jag puttar upp tråden igen!
Mjaou! från Mangalore!
Jag hjälper till! Förstår inte att ingen nappar på denna gudomliga lille kille, han är dessutom riktigt good-looking manlig!!
Hej alla!
Jag pratade med Mangalores matte i dag och hon kan tänka sig att gå ner lite i pris om vi hittar det Rätta hemmet åt vår lille charmör. Det har varit en och annan som har hört av sig men hittills har vi inte hittat "rätt" hem. (Det verkar vara lite svårt att hitta intressenter överhuvudtaget nu på sommaren vad det verkar?)
Mangalore är alltså ännu okastrerad och ser ut att kunna bli en stilig ung man. Han är den i kullen som utvecklats långsammast vad gäller det exteriöra; men åt helt "rätt" håll; och det ska bli spännande att se hur han blir som vuxen hane!
Han är en så snäll och mysig liten herreman så vi hoppas att han snart hittar sin nya familj!
För mer info kontakta mig!
Hälsningar Emma http://info@mijmupix.se
Tänk om jag kunde ha en hane vore den killen faktiskt en katt som jag bums skulle köpa, men en hane här vore dömt att misslyckas. Hoppas han kommer till någon som kan hålla honom fertil.
# 42: Vad synd! Mangalore hade säkert blivit väldigt förälskad i dina vackra brunmaskade systrar!
(Brås han minsta lilla på pappa Secret när det gäller damer så kommer han att bli en riktig hjärtekrossare som vuxen! Secret knockade damerna, inklusive mig själv, här hemma när han var på besök i fjol! Vilken charmör!)
# 43 Det skulle bli osämja om honom, han skulle säkert markera lite här och var om han fick tokiga flickor omkring sej. Jag har Max antal katter nu Jag bor även för trångt för att kunna hålla mej med en egen hane. skitsynd.

Hur går det? hittar ni nåt nytt hem åt honom, "undrar vad simsen och mara skulle tycka om en kompis till, och undra vad pojkvännen skulle tycka om en katt till!" Vad kostar han?(lite nyfiken bara, kanske står nånstans i inlägget men hittade det inte)
"The animals of the world exist for their own reasons.
They were not made for humans any more than
black people were made for whites or women for men."
Alice Walker
# 45: Det finns en och annan intressent som funderar, men ingenting är bestämt än så Mangalore är fortfarande otingad! Hör gärna av dig om du är intresserad eller vill veta mer om honom! 
Lykke til!! Er han som sin snille pappa,så finnes der ikke en eneste slem tanke i hodet på han.
Hej! Ville bara meddela att i dag flyttade Mangalore till Danmark. Han har fått världens mest underbara matte & husse och jag är så glad! Han kommer att få det så bra och jag gläder mig redan till rapporter från Köpenhavn. Mangalore - Prinsen av Danmark!
Så kul! 
Ska bli spännade att höra mer om killen framöver.
/Elisa
Så deilig han fikk seg ett nytt hjem.
Lykke til i Danmark kjekken
puttar upp tråden
Rithwa
Vad skönt att han har httat sitt nya hem. Det är ju bara att titta på bilden högst upp i inlägget för att se att han kommer att ta Danmark med storm.
Prinsen av Danmark, jag tror på Kungen av Danmark!
Hurra
Dette fortjente han virkelig.Ønsker han lykke til som dansk pusemann.Når flytter han?
Jag blir väldigt glad att höra att Mangalore har fått ett bra hem! Följ gärna upp med bilder från det nya hemmet. 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Mangalores nya husse och matte hämtade honom i fredags och sen flög de tillbaka till Köpenhavn på kvällen. Jag har redan fått flera hjärtevärmande rapporter om hur det går för honom
Mangalore hade varit så duktig och till och med sovit en stund på flyget. Nya matte berättade att han spinner jättehögt bara de tittar på honom och vill kela och gosa mest hela tiden, och han har väääääldigt mycket att prata om! Pladder-katt!
Gammelmatte är alldeles rörd och otroligt glad över att det gått så bra och att Mangalore funnit ett sånt fantastiskt nytt hem!

Åh, vad roligt att höra att han har fått ett så bra hem!

Skönt att det löste sig!
Fast lite sur är jag på mig själv… att jag inte köpte honom 
Han är ju jättefin!