SO-gruppen träff i Skåne!!!
Hej!
Är du medlem i Siames- och Orientalgruppen? Isåfall är du hjärtligt välkommen till den första SO-gruppen träffen i Skåne, med "Jultema". Är du inte medlem, bli det!
När?: Söndagen den 14/12-08 kl. 17.00
Var?: Hemma hos Anna Bengtsson och Stig Sand (S* Tetra Feline´s), Tillskärarvägen 9 i Löddeköpinge. Möjlighet till övernattning finns vid behov.
Hur?: Glöggdrickande, pepparkakor, äter lite mat, dricker kaffe/te, pratar om hur vi tillsammans ska kunna sprida ut information om våra trevliga raser till andra (tex. på utställningar), har en tävling med fina priser
Alla förslag på vad vi kan hitta på tas tacksamt emot!
Kostnad?: 100 kr/person. Betalas till Anna/Stig den 14/12.
Sista anmälningsdag: 7/12. Ring Anna på tel: 0708/39 09 09, 046/71 28 38 eller maila: tetrafelines@hotmail.com . Meddela om du har någon allergi.
Det hade varit kul om vi blev ett stort gäng med Kategori IV fans!
Ha det gott!
Anna Bengtsson
Har inte avståndet varit så långt mellan oss har jag anmält mig. Hoppas ni får en riktig trevlig träff.
Själv kommer vi att ha en föreläsning av den eminente Dagny Dickens den 11 oktober. Det kommer att bli mycket spännande. Jag gissar att genetik står på dagordningen
Rithwa

#1 Synd att ni bor 80 mil från oss
Det hade varit så roligt om ni hade kunnat komma.
Det låter spännande med genetiktema med Dagny!
Vi får börja så smått här nere i Skåne med en "lära känna varandra"- träff. Min förhoppning som ansvarig för Region Syd är att "Syd" ska ha regelbundna träffar med olika tema.
Superidé! Hade kommit om jag inte skulle para Tintin snart. Alla pengar går till kissemiss. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Är inte medlem i SOG för tillfället. Plus att jag jobbar den helgen.
Annars hade det varit kul att åka ner och hälsa på alla..
/Elisa

# 3 och 4. Trist att ni inte kan komma till den roligaste katt-träffen i år
.
Kan jag locka med lite kattungemys? Rosas 5 underbart söta bebisar bör vara ca 12 veckor då och fulla med bus
.
Nästan tur att jag inte kan komma. För det hade varilg livsfarligt ju!!
Massa fina bebbisar!!
/Elisa
Så koselig det hørtes ut. Synd jeg bor så langt unna.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Varför bor alla så långt bort, Skåne som är så centralt och bra??
Nu vill jag att någon skriver: Det är klart jag KOMMER!
Jag kan inte heller komma då jag kommer vara på utställning i Norge. Är dock inte medlem i SO-gruppen än men blir väl det till nästa år.

#9 Strunta i Norge resan och gå med i SO-gruppen redan i år!

Jag kommer, Anna! 

#11 Äntligen nån som kan prioritera! Du är så välkommen Laska!
Kan gå med redan i år, men Norge kommer jag att åka till. Sorry.

Ingen tvekan - jag kommer!!!! Ska fundera lite på kul grejer vi kan hitta på…