Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1669 ggr
HasseH
2008-09-22 21:04
0

kattungebus!

I väntan på att mina kattungar ska bli 16 veckor och flytta hit, skulle jag gärna läsa om era kattungar och vad de hittar på för bus! Kanske till och med se nån bild?

Labolinas
2008-09-22 23:43
0

Min ena hona gillar att springa iväg med disktrasan och jag blir lika förargad varje gång den är försvunnen.

Attacks
2008-09-23 05:24
0

Jeg har en bebis her hjemme nå som elsker å sitte i håretFörvånad Og stakkars meg som er så hårskjær.Får håpe hun ikke liker å nyte utsikten i håret også som voksen,for det kan bli tungtSkrattande Men det blir ikke mitt hår som skal lide noen nød for det,for hun skal ikke bo her hehe.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

hecajon
2008-09-24 19:34
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min Maja snodde alltid grytlapparna från hållaren ovanför spisen, sen tyckte hon att det var jättekul om jag kastade dem sen som typ ett frisbee till henne i luften för att fånga dem också.

Molly sprang i tvättmaskinstrumman (som en hamster i sitt motionshjulSkrattande),  jag var så rädd och noga med att hon inte var där när maskinen skulle igång igen.

Sen hade Molly även "pippi" på att sno kattfilten från balkongen (Berättat om det förut på inlägget om "Mysteriet med en filt" på denna sajt)

HasseH
2008-09-27 23:26
0

Haha, vilka gulliga busungar. Kan man inte få se en bild på katten som vill sitat i håret?! Filtmysteriet hade jag sett tidigare, supergulligt!