Höstfint på balkongen!
Idag har jag handlat färgad ljung och grejer till balkongen, massa stora ljus och härligheter blev det. Älskar höstens färger, och ska snart ut på promenad och plocka rönnbär och fina löv att lägga lite varstans. Tänkte jag skulle göra en tråd om min kattbalkong varje årstid. Hitills har det blivit vår och sommar, nu är det höst ;-)))
Katternas hörna på balkongen. De trivs absolut bäst där på kvällen när man tänt alla lyktor och ljus. De vet att uppskatta mysfaktorer!
Min hörna:

Oj Vad fint!
Nu fick jag lite ångest över min altan…

Så mysigt du har det!
Vilka kloka katter du har som vet att uppskatta mysfaktorer som ljuslyktor.
Din hörna ser supermysig ut.
Jag brukar inte gilla färgad ljung men den ser jättefin ut. En annan favorit är duken i katternas hörna.
Snyggt!

Väldigt fint :D
Tack ska ni ha :)
Jodå, katterna är duktiga på att njuta av höstmys ;)

Åh vad fint! Det ser härligt ut för katten att kunna sitta där och spana…
Så fint du har det. Min terasse ser ganske så bedrøvelig ut nå med visne sommerblomster 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Kom ner hit och fixa - på en gång!
Jag har en hel trädgård du kan dona i. Iof en hel del jobb men det fixar du nog ;-)
#8 Jaja, jag kommer !!
Jag börjar med bron - men då får du måla den först :P
Du har hela veckan på dig ;-)))

Precis vad jag tänkte skriva!!Du kanske kan ta vägen förbi här innan du åker till Dalarna,jag kan följa me dit så kan vi sno me oss den där lille tabbygrabben som ser så busig ut!!
#7, 8, 10
- Kanske jag kan börja byta till mig kattungar mot inredningshjälp? Hihi!!
Då vill jag beställa ett stycke lilapadda ifrån Line, ett stycke engelsk choklad från Elisa och ett stycke… Hmrl. ett stycke vad som helst utan mönster & oriental ifrån Lina 
Så koselig
Får håpe det blir lenge til kulda kommer,så dem kan nyte den koselige hverandaen lenge. Jeg er bare så overrasket over at kattene dine aldri frister til å klatre i gardinene hehe.Men det kommer nye tider,når små S*Cupcakes bebiser tasser rundt…. høyt og lavt. Kanskje du kjøper deg nye gardiner da 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#12 Hihihi - jag hoppas det! De enda gardiner som inte överlevde här var fransgardiner (ja, jag köpte i ett tillstånd av sinnesslöhet fransgardiner!!) och de höll sig tills den lilla huskattskillen Hiro flyttade in. De mesta möblemang får vara ifred, men jag skulle föredra söndertrasade gardiner framför denna kattungelöshet!! :D
Va! Utan mönster & oriental utav mig…?
ska du ha en solid siames?
Jag trodde du ville ha en chokladbit efter Ticksy.
Jag har inte målat…. fan fan fan. Men om du är snäll så kan du få hjälpa mig med det när du är här.
Jamen jag ska ju ha en oriental och den ska inte vara mönstrad av dig, en SOLID ORIENTAL - hur svårt kan det vara? Hehe. Men nu handlar det ju om att jag ska få en för att jag gör nånslags make-over på din trädgård
Jag är väl alltid snäll?! För sjutton gubbar! Fråga Uffe!!