Lillen rapporterar
Hej
Nu är jag här igen. Jag har haft lite ont i magen och det var mest toalettan jag fick hänga på ett tag. vart lite trött och sov mycket. Men det tar jag med råger igen nu. Morsen tycker att jag är lite jobbig men jag har ju Ticksy att träna närkamper på så jag behöver henne inte så mycket längre.
Hittade en tass att bita i idag!
Det var min storebror Bumpens (Devil)
Men han ville inte träna med mig utan bara sola i solen - trist typ!
Så jag gav mig på Ticksy istället.
Men jäklar vad hon kan ge igen ibland.
Men husmor tycker att hon är söt….
Mig kallar hon mest för lillfreaket som inte har något på rätt ställe längre…………. förstår inte alls vad hon pratar om.
Jag som har så många fina sidor.
Särskilt en då….jag är en jäkel på att jaga under täcket och är alltid beredd att bita någon i öronen.
Pappa fick sig en reva för ett tag sen och vart lite sur på mig den gamla strutten.
han ser ut att vara ett riktigt busfrö.
ja det är han verkligen och jag är så glad att han har Ticksy att busa med för annars skulle dom andra ha lidit.

For en herlig rapport fra Lillen(med flotte bilder)
Såååå skjønn en gutt. Godt han er bra i magen og at det er full fart igjen.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
det där blir en härlig katt lurig å tuff,han har det där jag kallar DET.

Busunge :-) En riktig sötnos!
Vi undrar än när du kommer hit Tuska?
Tack alla för fina ord om vårat monstertroll.
Efter mycket övervägande så har det bestämts för en till kull efter mamma Devvan och då hoppas jag på fler sånna här busungar men i oriental och flickform ;-)
#7 Så flott.Ja da bør det komme et par jenter synes jeg
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

han e verkligen söööt!!Busiga ögon!!Som lyser bustroll!!
Härligt litet busfrö..
/Elisa
Åh Lillen min lilla gopojk!! Tant Jenny saknar dig!

Härligt sätt att vakna på morgonen - att läsa såna roliga bildtexter, och se såna vackra foton på väldigt vackra katter. Tack! 
Det lyser bus fra han på lang avstand jo
Han blir nok ikke noe kjedelig selskap å bo sammen med for den heldige.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/