Lillen växer
Lillen växer och växer och visar sig vara en exemplarisk kattunge. Han äter det mesta med stor aptit och han har bara missat toaletten en gång.
Han har nu fått sig en lekkamrat i Ticksy och snart är dom nog oskiljaktiga…. i några veckor då för hon får inte behålla honom.

Men duuu… han är ju helt ljuvlig! 
Puss på dej kompis säjer han ju! *ler*
Så stor han har blivit! Han är bedårande söt. Men det ÄR ju något speciellt med tabby… 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Supersöt liten trubbnäsa! Ser pussvänlig ut!
/Elisa

Vilken härlig kille!! #2 Visst är det något visst med tabby!!

Han ser ut att vara en riktig liten mys-kille!!! Vilken sötnos!
söööööööööööööööting
Rithwa

Vilken goding!! 
Han är helt underbar, Lina!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Det är sant att det är något visst med tabbysiameser. Jag älskar dom.

O vad fin!!I love tabby!!:)

Han er kjempebedårende 
Flott tabbybebis :o)

Han är ju bara hur underbar som helst!! 

Åååå han er skjønn!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jaja, trots att jag inte är sådär superförtjust i tabby-siameser är jag dödligt charmad av den här Nonimonos-hakan han besitter. Är det månne i den och den rara uppsynen charmen ligger? Är han bara hälften så go som sin far så får jag väl börja gilla tabbymeser jag med ;-)))
Han kommer att smälta dig hakkapelitta när du kommer hit ;-) Du ska se att du kommer tjata Tobbe blå över en till katt sen - en liten tabbypojke hihi
Själv önskar jag mig en superspottad oriental men
de där tabbysarna de äter sig in i hjärtat mer och
mer.
Han har så fint uttryck på första bilden och
pussbilden blir man alldeles varm i hjärtat av.
#15 Hahaha! Förmodligen! Fel ras, fel färg :P Men det är något alldeles speciellt med pojkarna, det är det! :D
Så flott han har blitt,og haka er enda noe han kan virkelig være stolt over å være eieren av!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Nå er det på tide med noen nye bilder av sjarmøren synes jeg.
ja det kanske det är…. får ta lite bilder i helgen.

Tack Lina- jag tar emot alla slags bilder med stor glädje (en urtrist dag på jobbet idag ) Man ser ju ett vansinnigt gulligt siames-nylle och två underbara blåbär till ögon …i alla fall 
Jättegullig bild..
/Elisa
Nos puss TIIIIT
från tuska
#21 Sååå skjønn selv med Uffes kamera 

Sjarmerende…..Bruntabbymasket er min favoritt
Karitzy(。❤‿❤。)
Jeg vil se flere bilder,nå har du vel snart hentet ditt kamera hjem.For han der er jo bare høyst bedårende.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/