OSH d(24) hane till avel
HULKEN OSH d(24)
FAR: S*CANOODLE'S TEMPEST OSH d24 MOR: S*TELL ASMAR MEMORY SIA f21
Denna kille finns nu tillgänglig för avel till lämpliga honor. Han är en frammåt mycket trevlig kille med ett mycket vackert huvud och vacker lång muskulös kropp. Titta gärna in på våran hemsida där de finns mera info och kontaktinfo om ni är intesserad av att få veta mera om denna kille.
Han bor strax utanför Västerås men född i Skellefteå där alla hans syskon bor. Stamtavlan skall in på pawpeds så håll ut de kommer
/Emelie & Alfons
Oooooo, vilken snygging…jag älskar ju rött! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Han är jättefin! Hoppas han hittar nån date. Han bor lite långt bort för vår del tyvärr.
Hade jag inte redan en date till Skatan hade jag åkt upp till honom direkt…
Rött är ju det jag helst vill para den lilla råttan med!
Fast såklart det är ju ganska långt bort han bor snyggingen…
/Elisa

Mmmmm, vacker är han! Vem vet, kanske blir det en tripp till Västerås…
Läcker profil och jättebra kontraster i mönstret. Fin kille. Hoppas han får några kullar efter sig, och att några av ungarna går i avel.
Snygg kille, vore kanske ngt för min Smilla

#8 Fin tjej din smilla..
Kul att ni gillar våran fina Alfons

Nu finns hans stamtavla även på pawpeds
http://www.pawpeds.com/db/?a=p&id=727739&g=4&p=sia&date=iso&o=0.5
Han är helt fertil nu sedan några månader och vi är redo att ta hem honor så han får dejta
Hur har det gått med lille Power, Juliette? När får vi se honom i en egen tråd? Kan inte få nog av bebisfoton. 

#12 Power bor i Norge med sin nya familj..
Han flyttade tyvärr aldrig till mig.

#13 Jeg trodde han var din, jeg. Har du funnet en annen fin oriental/siameser?

#14 Nej här hemma är jag KAT4 lös. Power kom Aino och jag gemensamt fram till han passade bättre som sällskapskatt än showkatt hos mig :) sånt är livet.. så jag har bara skogkatter än 

Snygging!
Har han fått några dejter ännu?
/Elisa

#20 Han har väl bara en bestämd så han tar gärna emot flera flickor. Kom några förfrågningar där en period men många frågar väl runt så vi får se.. han över friskt på skogkatterna hihi.. vi får väl se tycker han är fin och värd att använda i alla fall

Han ser jättefin ut.

#22 Han tackar och bockar 
Virkelig lekker gutt. Men nå er jo rødt min favorittfarge også da.
Nei nå må du starte jakten din igjen Juliette. Håper du finner deg en nydelig gutt eller jente dette året.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#24 Haha ja vi får väl se hur det blir med den saken har ju mammas Alfons sålänge 

Prickarna är kvar!!!! Misstänker att du snart får ett samtal från Finspång ;-))

#27 så länge han sköter sig sitter kulorna där dom ska 

#29 än är det lugnt hehe men han är lite väl övande ibland hehe

Alfons har nu hunnit bli 1år och jag var idag hos mamma och fota honom lite, han längtar efter tjejer och vi hoppas han skall hinna få någon kull innan det är dags för Kastrering. Han har 2CAC och vi hoppas kunna fortsätta ställa honom så han kan få nån titel eller två eller varför inte flera pga kattungar har det inte blivit så mycket ställande..

Jättefin är han!
/Elisa
Så lekker han er.

Tack :)
Ja det är en jätte go kille

Rødt er livsfarlig vakkert.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Han är fin den killen, allt är vakert hos honom

#40 Haha Allt var väl kanske lite att ta i men tack snälla för dom orden

#40 Jag håller med. Det finns inget som inte är vackert på honom 

#42 Tack
Han är fantastiskt vacker! En kille i min smak absolut! 

Är ju visserligen lite partisk men nog tycker jag att grabben är grann!!!
Pussa från Farmor!!!

#45 skönheten har han nog från dig Tne 
Jag älskar ju rött, känner alltid speciellt för just dem. 

#46 Hördudu Snäckan, var fick du luft ifrån!!!!
#45 og #49 
Den var god!

En riktigt fin kille!!! Har han fått några tjejer ännu?
Härlig varmröd färg den killen har! 
/Elisa

#53 Ja ev väntar han sin första kull :)
Om de tagit sig som de ska
Spännande! Då vet han i alla fall vad han ska ha den till. =)

#56 haha japp de vet han mycket väl sedan flera månader tillbaka

Putt

Vill bara putta upp den här tråden då jag tycker att han är en fin kille att se på!!

Nu är det kokta fläsket stekt och efter 2 BIS förra helgen och mycket stolthet har vi nu insett han inte går att ha fertil, utställningen gjorde honom inte gott och olyckorna har blivit flera. Han fick väl för mycket lukter i näsan efter en helg på utställning.
Vi skulle dock tycka att denna trevliga charmiga rödprick skulle vara roligt om han fick bli pappa en gång, han har parat en hona men hon löpte nog inte ordentligt och det vart inga små. Så hör av er om nu är intresserade annars åker han på Kastrering Hulken får tyvärr nöja sig att inte bli mer än CH Hulken även fast han redan har ett CACIB
Tråkigt..:-(
Hade jag inte haft Odin här hemma och att Skatan förhoppningsvis redan är dräktig. Så hade han varit intressant.
Vet för tillfället ingen hona som ska paras heller tyvärr. Hoppas att han får några bebisar efter sig innan det blir försent.
/Elisa

Ja vi hoppas med någon ska nappa.. men det verkar inte så många förfrågningar men sen ser man dom använder andra hanar i slutänden.. Men men vi kan inte ha det som det är nu eller snarare min mamma där han bor så det får ju bli som det blir

*Putt*

En sista putt för Alfons gubben