Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 539 ggr
Avions
0

Nu har lille Blå åkt...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Så har då dagen D varit- Lille Blå har åkt iväg till Norrköping.Gråter Fast jag måste säga att vi har tagit det bättre än jag trodde, hela familjen. Kanske för att vi vet att han får det bra och nu är han ju stora grabben.

Håkan heter han nu och de tre musketörerna är nu bara två…

yahtzeecats
0
  1. Vad tufft när han varit hemma så länge, man fäster sig mer och mer… men du har två godingar kvar som kan trösta, och han verkar få ett toppenhem. Kommer kännas bra när du får de första rapporterna om hur bra det går i nya hemmet Glad
SacredSouls
0

Gråter Å stakkars dere. Ja det er så trist når de reiser. Men så føles det sååå skjønt å få rapporter om hvordan de har det i nye hjemmet.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Jag känner verkligen med dig! Har ju precis skickat iväg min kära Loah. Men jag överlever och det gör nog du också. Vi får vara glada för, att vi fått förmånen att njuta av dessa gossar lite extra länge hemma. Nu är det dags för dem att få en egen familj och ett eget revir att basa över. Lycka till Håkan! Flört

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Avions
0

Tack alla.Skrattande Ja rapporter har vi redan fått. Flera. Vi har vridit oss av skratt när vi fått höra om Håkans bravader i Norrköping.

Han har nog tagit sin nya matte med storm.Skrattande