Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 898 ggr
stinasp
0

Svante har fått en kompis.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det har flyttat hit en Sphynx, en liten Sigge. Svante är så nyfiken på Sigge. Diamond däremot hon flyr så fort Sigge kommer i närheten. :-)

Liljekatten
0

Vad kul! Grattis till sötnosen! Kyss

Canoodles
0

Grattis!!! Vad söt han är!!!

Helenaf76
0

GRATTIS!! Kyss

stinasp
0

Tack. :-)

Nu har jag dock kattstopp från maken, han tycker att det räcker med 4 stycken???

Maken har till o med sovit på soffan en natt bara för att jag envisades med att säga att Sigge är en bebis o måste få sova med oss. Sigge ville ju bara busa litegrann mitt i natten…

tuska
0

Sigge vill säkert i framtiden ligga under täcket också,Skrattande han behöver all värme.

Bokskogens
0

Grattis till nakenfisen!

Din make är väl inte känslig? *blink*
Förstår mej inte på dessa karlar som sätter köpstopp för oss… Obestämd
Sigge är hur som helst jätte läcker!

paivi
0

Grattis :D

Ser att dina katter har en precis likadan leksak än mina - det är storfavvis här oxå!

Nilla
0

Grattis! Det var en söt liten kompis! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

hoffens
0

Grattis, Sigge ser jätte fin ut. Vem är uppfödare till Sigge?

kalindas
0

Grattis..:-)

/Elisa

stinasp
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tuska. I framtiden? ;) Det gör han redan.

Bokskogens. Ja, vad ska man göra  med dessa män? Herregud… så kinkiga de kan vara. Maken skulle dock aldrig våga be mig välja mellan honom och katterna… han vet vem som förlorar. *moohaahaa* Jag fick nämligen välja, köpa Sigge eller en resa till USA med honom.

Paivi. Ja katterna gillar den. Inte Diamond förstås, hon är för mogen för att nedlåta sig till sånt trams.. *s*

Hoffens. ArcticLight´s i Hålanda.

SacredSouls
0

KyssKyss Så skjønn Sigge er. Gratulerer så mye.Jeg blir helt syk jeg når jeg ser bilder av slike nakenfiser. Jeg ønsker meg så en som jeg kunne hatt til kos og utstilling.

Haha, jeg ville også valgt en Sigge istedet for en USA reise.Maken klarer seg sikkert fint på reisen alene  Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus