SWS-Litt spørsmål
Hvem her inne er det som skal dit?
Nå begynner jeg å glede meg masse til helgen.Vi har fått ordnet det slik at jeg kommer begge dagene og Knutemannen min er bare de første timene på lørdagen alene
Messi mangler bare ørenapping så er hun klar.
Det skal bli så gøy å hilse på både katter og eiere.
Dere som har vært med før,hva er det som skjer på lørdagen? Er det kun bedømming? Er det fast burplassering?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jag ska dit med min oriental Kotten (S*Concinnus Hey Jude)
Jag börjar redan att känna mig lite pirrig i magen. Det är första gången som jag är med på en SW så det ska bli så roligt att få vara med om hela showen men som sagt lite nervöst också.
Jag hoppas på att få träffa många av er här från forumet och att få se massor med vackra katter 
Nu ska jag bara ladda batterierna till kameran och slutfixa Kottens öron så är jag redo!
/Lillemor
Så koselig det skal bli å treffe deg.
Ja jeg er sånn glede /grue jeg også. Kommer sikkert til å ha kjempevondt i magen dagen før 
Jag kommer också. Vi kommer att bila till Fredrikstad en lång tur på över 100 mil så våran färd börjar tidigt imorgon bitti.
Rithwa

Ååå, jeg gleder meg til å hilse på Messi igjen!!
Og deg og Knut selvfølgelig! 
Og så skal jeg iallefall lete opp Lillemor og Kotten og se mine bebiser sin onkel 
Og håper å treffe flere andre :o))
Jag kommer - men utan katt! Jag ska gå assistent :)
Det ska bli superkul att träffas - Rithwa träffar jag ju då och då men det är alltid lika roligt ;-) Lillemor har jag bara träffat en gång men hon hade väldigt fin hand med finska pinnen som satt i knät och väntade på nominering ^^
Och norskorna - here I come!! :D :D
Så gøy at så mange kommer.Det blir så koselig å få møte dere.
Du får lang reise du Rithwa.God tur!
Vi har en ull siameser
stående oppå buret så da vet dere at det er moi 
Skal man ha norskt flagg mon tro? Er det vanlig å ha flagg?
#5 Vi träffas på utställningar runtomkrin skall bli roligt att träffa er alla och får se alla vackra katter som kommer.
Rithwa
Blir lite avis på er alla som ska träffas. Det låter jätteroligt! Jag hinner inte med utställning i år eftersom jag håller på och försöker sälja mitt hus. Lycka till allihop! 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Vi kommer..Og ta med Norske flagg!! Vi gleder oss masse til og m;te alle disse super flotte kattene.

Lycka till i helgen alla!
Var i valet och kvalet om jag skulle anmäla men det blev inget av det… och jag som bor jätte nära Fredrikstad.
Om jag får tid över, vilket jag inte tror…, så kommer jag över en sväng och kikar!
"Hejja hejja alla vackra pissar i helgen!!"

#6 …du, den där ull-siamesen får du nog kedja fast i burtaket - dina ulltovssiameser är ett hett byte i dagsläget…föresten bör du nog kedja fast din vackra hona också- helt bedårande!
#3 Duktig biltur, vilken rygg-knäckare :-( hoppas ni tar många bensträckare under färden. Kör försiktigt!
Jag själv körde den mer blygsamma sträckan sthlm-värnamo-hjo-örebro-sthlm för ett par helger sedan..svanken är fortfarande öm
(åldern börjar ta ut sin rätt
)
Lycka till allesammans, ni kommer säkert att få en väldigt skoj helg :-)
Jag kommer givetvis men det visste du väl redan. Jag tar med mig Laban, Gandi och den lilla Norska häxan Messi så får vi se om hon kommer ihåg sitt fosterland
Jag kommer dit,
Tala om för mej vart jag lämpligast ställer min lilla husvagn. Får tydligen inte ha den på områdets parkering. Närmaste Campinplats vart är det ??? ni som har lite koll över läget.
Och så kommer jag. Har redan fått dålig mage - det är en utställningsåkomma som aldrig slår fel - så jag kommer nog att mest hålla till i toalettkön.
Imorgon ska det packas och katterna ska göras klara - Penny springer runt med bara ett öra fixat och ett som en skogis.
Sen så far vi (med Hakka) mot Strömstad på fredag.
# Då får vi vara två om den kön (toakön). Kör försiktigt.
Rithwa
Haha stakkars deg Lina. Jeg er nok ikke det spor bedre jeg ,for på Lirak så tror jeg at jeg løp opp og ned den forferdelige tunge trappen 40 ganger i løpet av en dag.
Blir en samling på toa køen dette her 
Så koselig det skal bli å møte dere alle.Ikke minst se kattene man bare har sett på bilder.
Jeg er desverre ikke særlig kjent der Tuska så jeg vet ikke, men fant denne linken:
http://www.ricacityhotel.no/fredrikstad-motell-camping/index.html
og denne som var campingplasser i østfold
# 14 Tack Tack ! Du va till stor hjälp. Den här årstiden tror jag att min lilla vagn får plats på någon av dessa campingar. Sen ska man hitta dit också
men det blir en annan gåta. UJ UJ UJ Va man utsätter katten för
Dere må ha masse lykke til alle sammen i helgen,måtte de beste vinne
Å,som jeg angrer på at jeg sa ja til å jobbe ekstra i helgen,men jeg regnet meg jeg måtte være hjemme,men hadde ikke trengt det likevel egentlig….skitt au.
Men det kommer jo forhåpentligvis flere SWS.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Lycka till allihop! Och berätta hur det gick sen!!

Jag kommer nog inom en tur. Utan katt. Det ska bli vældigt spænnande att se alla fian katter jag glædjer mig redan :)!

Håller tummarna för alla katter & ägare. Är så nyfiken på hur det går!

HEj.
På den här sidan lägger dom ut resultaten under dagen.
Vet inte hur mycket dom har hunnit lägga ut men några finns det-