Siames iFokus

Siames

Etikettofftopic
Läst 982 ggr
SacredSouls
0

Dubai mail advarsel

I dag fikk jeg en slik Dubai mail Skrattande

Var bare penger og ikke katt de ville ha denne gangen.

Noen utklipp:

"Mr. Lehman Fernandez from Spain has an account with my bank worth Eight Million Two Hundred Thousand Dollars ($8,200,000).I feel I can trust you to stand in as his legal next of kin and claim this money 

This transaction is 100% risk free as I am a married woman with lovely children and husband.Denne var spesielt god synes jeg Räcka ut tungan

"Once the transaction is concluded, I will retire from my work, join you up in your and share the money in a percentage of 55% for me, 35% for you while the balance 5% will be kept aside to take care of any miscellaneous bills incurred/invested by us in the course of this transaction."

My personal e-mail is  natashaweel,alfakrøll,hotmail.com

Email adressen den kom fra var:fara12p@katamail.com

Räcka ut tunganNå skal jeg bli rik..hahaha

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

karitzy
0

Kommer mange av de der  mailene… kommer flere ukentlig!

Vi er nok mange potensielle rikeSkrattande

Karitzy(。❤‿❤。)

MalinL
0

Såna mail har jag också fått flera av, från alla möjliga avsändare. Bland annat någon shejkFörvånad

kalindas
0

Har fått en hel hög den senaste tiden. Det var en stackar på tv programmet Plus som gått på detta.
Hon skulle nu få sitta 6 månader i fängelse på grund av att hon lämnade in en falsk check.
Går att ladda ner programmet på SVTs hemsida om man inte sett det.

/Elisa

Nayak
0

Min son som är 12 år får massor av mail där avsändaren vill köpa hans utannonserade laptop och få den skickad till Nigeria. Han behöver bara bla bla bla.

Han svarar att alla här vet att det är fraud, bedrägeri, och då blir dom riktigt sura och otrevliga. Jag har bett honom strunta i mailen, men man kanske ska lämna dom till Polisen?

Det är förfärligt för dom som går på det. Jag tycker hon borde få slippa fängelsestraffet. Stackars henne.

Caelitus
0

Jeg fikk en fra en "advokat" i USA. Jeg var enearving til en meget rik mann der borte. Jeg skrev den ut og hang den på veggen på jobb. Ikke hver dag en blir mange millionær Förvånad

SacredSouls
0

#3 jeg har stort sett bare fått fra Dubai o.l ang kjøp av katt jeg.Uff stakkars dame,dette som er såpass kjent burde jo ikke endt med fengsel for henne da.

#5 haha! Tenk,bare tenk om du hadde en rik ukjent slektning derRäcka ut tungan

kalindas
0

Fick detta mejlet idag. Tänk att jag vunnit så mycket pengar!FörvånadFlört

Your; Serial Number: 2-34-90-57-1101!!!

We bring to your notice the winning letter from Netherlands Promotion Company

held on the 4th of April, 2008 through Internet ballot System, your email

ID has won US$1,000,000.00 in category 'B' Your winning information's are stated below;

Mr. Williams Peters.

Tel: +31- 641 449 705

Fax: +31- 847 111 492

Email: consultancy05@aol.com

(I) Reference Number: 421/613/580-EB

(ii) Ticket Number: TL754/22/76

(iii)Serial Number: 2-34-90-57-1101

(iv) Lucky Number: TL 22/15406

Congratulations on your winning.

Yours Sincerely,

Mrs. Susan Van Martins

(Promotions Coordinator)

/Elisa

SacredSouls
0

Hahaha ja nå er vi mange ny rike her på forumet Räcka ut tungan

kalindas
0

Nu har jag vunnit ännu mera!Skrattande
Tänk att jag är mångmiljonär!Flört

SHELL INTERNATIONAL LTD
SHELL FOUNDATION, NIGERIA SE1 7NA.

Dear Donation Beneficiary,

To celebrate the 7th anniversary program, the Shell Foundation Nigeria, in conjunction with some multi national Companies and other relevant bodies is giving out a yearly donation of US$400,000.00 (FOUR HUNDRED THOUSAND DOLLARS) to eight lucky recipients.

You were selected among the lucky recipients to receive the award sum of US$400,000.00 (FOUR HUNDRED THOUSAND DOLLARS) as charity donations/aid from the Shell Foundation Nigeria in accordance with the enabling act of Parliament.

For further information and claim, Please contact your claims agent with the below email address and quote these numbers. Winning Numbers: 1 2 26 30 40 21, Ref: 575061725, Batch: 8056490902/188 and cash credit file ref: ILP/HW 46704/08.

Contact Person: Mr. Barry Wright(RCA)
Email: barrywright.shellnigeria@gmail.com
Phone: +234 806 818 4515

Note: All winnings MUST be claimed, not later than 28 days after notification. Failure to do so will result to outright cancellation.

PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL. CONTACT YOUR CLAIMS AGENT AT: barrywright.shellnigeria@gmail.com

Signed,
Shell Promo Inc.

Copyright 2000-2008 Shell Promo International.

/Elisa

SacredSouls
0

#9 Skrattande Jeg fikk samme som deg i dag Kalindas. Da har de bare 6 stykker igjen å dele pengene på da.

Räcka ut tungan

kalindas
0

Tycker ni att jag ska svara på mejlet nedan? Låter väl seriöst o bra… Flört

_**From Maria Akane
Abidjan, Côte D'Ivoire,

My dear ,
please, answer me because this is a great help of you.
I am Maria Akane the girl of late Dr. Akane which was the Chairman of board
of mineral ressources, had deposited $12.5 millons of dollars before his
death for the construction of the factory of shelling of cotton.I would
like that you help me to take this money for investment. It
is because of this money that I am always here in Ivory Coast Abidjan in
spite of my financial standing. I am 21 years old. As soon as i get this
money i will leave this country to join you.

I want to ask you to give all your address, telephone, photo so that I will
submit to the company as the foreign partner of my father.

Respectfully yours
Sister Maria Akane**_

/Elisa

karitzy
0

#11 Jeg fikk også samme mail igår, idag fikk også 2 andre jeg kjenne. I høst fikk jeg en eksakt lik, men med et annen underskrift. Råder deg til å slette den, dette er bare tull og lureri.

Karitzy(。❤‿❤。)

kalindas
0

Kommer självklart inte att svara. Det åkte i papperskorgen direkt..Skrattande

/Elisa

Fliris
0

Apropos å tørke støv av gamle tråder, så gjør jeg det med denne. I dag tidlig brøt noen seg inn på mailen min og byttet passord. Deretter har de sendt en Nigeria-mail til alle på mailinglisten. Jeg vet at jeg har en del av oppdretterene her inne på mail, men husker ikke helt hvem jeg har lagret. Isåfall er det bare og slette den og nei, jeg ikke i Nigeria og nei, jeg trenger ikke penger. Eller jo, jeg trenger jo alltids penger, men ikke fordi jeg er i Nigeria og er blitt frastjålet lommeboka Flört

Her er i hvertfall mailen, hvis noen kjenner den igjen. (Den er blitt sendt gjennom babblefish, det er derfor norsken er så dårlig.)

"Hei

Jeg er i en hast skrive denne posten. Jeg hadde en tur til Nigeria gå til Tinapa åpningen. Dessverre for meg alle mine penger fikk stjålet på hotellet der jeg avleiret fra angrepet av noen væpnede robbers og siden da har jeg vært uten penger jeg er selv skyldig hotellet her, så jeg har bare tilgang til e-post, mobiltelefonen min kan 't fungere her så jeg gjorde ikke bringe det sammen.

Vær kan du låne meg $ 2500 USD, slik at jeg kan returnere tilbake og bosette hotellet regninger jeg ville returnere den tilbake til deg så snart jeg kommer hjem, jeg er så forvirret rett now.You kan ha det sendes via Western Union.

Jeg har allerede snakket med hotellets manager, kan du la meg høre fra deg så jeg kan samle hans fulle navn og adresse der du kan sende penger i morgen kan du eller hvis mulig i dag. Jeg venter på ditt svar.

Takk."

Avenacattery
0

Jodå jag fick det mailet av "dig" och skrev ett PM till dig och frågade om du var i Nigeria…. vilken jag visste att du nog inte var…

Hoppas du fått mailkontot ditt "tillbaka"… ?

SacredSouls
0

#14 OJ Förvånad Så guffent da.Hvordan merket du det?

Var litt morsomt oversatt Tungan ute

Fliris
0

Jeg kom ikke inn på mailen min og når jeg prøvde å logge på samboeren så spratt det opp en mail "Jeg" hadde sendt til han tidlig i dag. Og i første time på skolen kom det opp to lærere for å informerer meg om at eposten min genererte Nigeria-mail. Men litt komisk er det, det var bare så skummelt tidligere i dag.