Coco Chanels Master Yoda

Men se på tøffingen da
Han kan bruke ørene til "skyggelue" om det er solen eller annet han ikke ønsker å se nærmere på
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Tjuuusig!!! Gärna fler bilder Caroline ;))
Louise

Vilken läckerbit!!!

Wow!! Vilken härlig kille!!! Han vill jag ha!!!
Och jag som älskar lila är naturligtvis HELT såld… 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Jag älskar både lila o tabby!!Gud vad fin e han såld?Eller vart ska han flytta?Lite kul att veta var snyggingar tar vägen!!MVH
Vilken härlig kille, du vet vart du kan skicka honom om du inte har plats
Instämmer med övriga, jättefin kille.
Fler bilder, tack !

Han er en riktig kjekkas han der! 
Veldig flott lillatabby.

Feiten som vi kaller Yoda er rett s[ ok..Bare et veldig matvrak og feit…Ser ut som en bulldog. Vi f[r se hva det blir av han. Blir minst en mnd til her hjemme..S[ tar vi det fra der.
Caroline
For en herlig god gutt med kjempeører 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

#11 :o)) som en bulldog? knappast. En väldans elegant dog då :-)
Hittade den första tråden med de "gamla" bilderna och de är för sköna båda två 
# 1 vilken läckerbit han får gärna flytta hem till mig mmmmmmmmmm
Rithwa
Åh, nydelig! 
Jaha den killen vill jag ha….. Jag lägger högsta budet
skall vi bjuda över eller antas högsta bud tihii tihi tihii
Rithwa
#17 Jag behöver den killen, du har ju redan en fin herre där hemma. Jag har ju ingen ja…..
Ligg lågt med ditt bud är du snäll.
tjaaa jag får väl tänka över saken men han är juuuuuu sååååå läcker lillgubben i norge
Rithwa

Jag kan också buda en bit;);)

Meget vakker guttebebis,jeg bare elsker den looken og spesielt de ørene.Grattis med enda en vakker katt fra oppdrettet ditt.

Huff da…Lille Yoda er nok solgt. Men hyggelig budrunde her..Jeg h[per p[ flere s[nne i neste mnd..Da Foxy og Kalle skal ha babiser.
Tusen takk for alle pene ord om Yoda.
#22 Att Yoda va tingad kunde jag nog ha räknat ut, men hadde faktiskt hoppas att de avstod köpet, när du liknade honom men en bulldog. För mej va han det vackraste unge jag sett.
Det blir spennende med Kalle bebiser. Han er virkelig noe av det vakreste jeg har sett. Masse lykke til!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Att yada var tingad förstår jag mer än väl. Liknar en bulldog tja vi tycker ju olika för mig är han en verklig tjusig kille. Jag önskar verkligen de nya ägarna lycka till.
Rithwa
Han ser mycket vacker och speciell ut, din Yoda. Lycka till! 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Det var en himla stilig liten Yoda-man!
(Fröken Pixi, också c 21, hälsar att hon blev lite kär i Yoda, och att c 21 är den aaaallra finaste färgen
!)

He he!!Får man fråga vem som blev den lycklige?Puss på Yoda!!
Han skal til meg
Hahaha,nei det var bare bare meg som drømte det i natt,men det var ikke sanndrømt
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Det blir en god venn av meg som har en Coco Chanels pus fra f;r.