Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 654 ggr
Nonimonos
0

Ticksy - vår glada chokladbit

Hon har verkligen anpassat sig här hemma nu och springer runt och leker med tanterna och gubbarna så mycket hon kan innan dom niper till henne för att få slut på tortyren.

Isa har tagit henne till bästis men har tagit timeout en stund för att löpa. Det fattar inte Ticksy dock och kämpar med att få igån den krålande Isa igen.

Hon har slutat muttra åt Lillen nu också och har börjat leka med honom istället, vilket Lillen är mycket glad över. Bara hon inte biter honom i öronen för det gör så ont tycker han.

Bokskogens
0

Läcker! Henne vill man äta upp! Tungan ute

Nilla
0

En riktig skönhet!!! Otrooooooligt söt!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Qetesh
0

Naaawww vilken söt liten chokladbit, mums!! Kyss

kalindas
0

Den ögonfärgen är superfin! Hoppas hon får behålla den. Behöver fler grönögda OSH.
Vacker är hon också!Kyss

/Elisa

Helenaf76
0

Vilken vacker tjej!! Kyss

nelliots
0

Nam, nam! Choklad är underbart och vilken fin liten tjejja!! Kyss

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Nonimonos
0

Tackar.

Ja hon har en underbar grön ögonfärg och jag håller tummarna för att hon får behålla den.

Det ska bli en fröjd att få para henne med Manne senare som även han har gröna ögon.

stinasp
0

Vilka vackra ögon på en vacker katt.

Quetta
0

Jag är verkligen kär i din lilla söta tjej! Glad

Nonimonos
0

#9 Ja jag vet det ;-)

SacredSouls
0

NydeligKyss Skal hun være med på reise til Norge neste helg?

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Jag ska få pussa massor på henne har jag bestämt. En sån chokladbit går inte Cupcakes som är så sötsaksfixerad onoterat förbi :D

Nonimonos
0

Nej hon kommer inte med till Norge då hon inte har ställts ut något än så hon är i kvalifiserad. Men med alla snygga kattungar som finns nu så skulle hon inte ha så stor chans på en så stor utställning. Hon är supersöt men inte värsta flashkatten som kommer åka runt på alla utställningar.

Du är välkommen att pussa på henne hakka.

Canoodles
0

Hon ser alldeles underbar ut!!! Som du säger Nonimonos är hon kanske inte världens flashigaste men å andra sidan ser hon i mina ögon ut som en oriental ska.

Attacks
0

Å nei,så urettferdig,når skal jeg tro få min sorte orientaler hehe.Solid sjokolade  er også pent. Jeg får kanskje bare fortsette med mine mønsterbarn jegSkrattande

Hun blir nok en super avlshunn-Min spede erfaring er at man trenger ikke være superflashy for  å lage flotte rasetypiske barn,bare man har stamtavlen,og det har jo jenta di. Nå kjenner jeg ikke så mye til mors delen hennes,men fars delen gjemmer på mange hærligheter.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

AFamosa
0

#13 Hon är fin tycker jag!!!
Hon är supersöt men inte värsta flashkatten som kommer åka runt på alla utställningar.
Hon drog högsta vinsten gm att inte vara värsta flashkatten och slipper flacka runt :-)))))

Louise

Nonimonos
0

Ja hon har det bra hon vår Ticksy som slipper följa med på långresor.

Men ni ska veta vad glad Ozzy kommer att bli i kväll när jag tar fram hans egna resebur. Som han har försökt gömma sig i andras burar när det varit dags för utställning men alltid blivit upptäckt och tvingad att gå ur. Nu ska han äntligen få följa med på utställning.

#15 Vi håller tummarna för många fina barn efter Ticksy och jag som du vet Veena vill ju ha mönster men har fått alldeles för mycket solida… omvänt värre. Jag ska lägga ut hennes stamtavla snart när jag orkar … mamma katt bär en hel del nytt då hon är engelska men pappakatt känner ju många till och vad hans linjer kan göra för ungar vet vi.