Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 644 ggr
[lisme]
0

S*Coral Reefs Joker

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Snart skal vi reise for å hente hjem denne vakre gutten, og gjett om vi gleder oss! Neste søndag kommer han hit, og vi er veldig spente på å se han "live". Angelica forteller at han er et skikkelig "busfrö" og det passer veldig fint med den gjengen vi har her hjemme. Det kan gå en smule fort i svingene her! Joker er en stor gutt fortsatt, 11 uker gammel er han 1,6 kg!

SacredSouls
0

Kyss Så fin han er.Han så ut som en veldig god gutt.En sånn pusse på nesen type.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Oj, vad stor han har blivit…och så fin!!! Här hänger man inte riktigt med i svängarna! FörvånadSkrattande

Nilla

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Jättefin!

/Elisa

AFamosa
0

Nästa söndag!!! Redan nu, denna söndag? Det blir nog spännande för dig :o) Hur du än färdas- med dyrbar last och en joker i leken- ta det varsamt. Lycka till SkrattandeSkrattande

Louise

[lisme]
0

Tusen takk alle sammen! Joker og samboeren min kommer hjem søndag 7.september etter en laaaang togtur gjennom hele Sverige Cool  Jeg skal kjøre til Jörn og plukke dem opp på stasjonen, og da har vi ca 40 mil kjøring før vi er hjemme. Lille Joker får virkelig reist litt før han kommer hjem! Det blir veldig spennende å stå på stasjonen og vente på en skjønn liten gutt som jeg ikke kjenner, men som jeg bare liker såå godt allerede! Jeg gleder meg som en unge til våre små og store katter får treffe Joker, og til de finner tonen og begynner å rase rundt. Allerede er det full fart her hjemme, og mindre blir det nok ikke med Joker i gjengen! Jeg tror vi har mange morsomme episoder foran oss!

Canoodles
0

Vad spännande med en ny kille i huset!!! Kan tänka mig att dagarna går långsamt till den 7 september ;-))

Himmeltinden
0

Fine, fine gutten…kan tenke meg at tiden står stille. Blir spennende dette;)

Anderssonskan
0

SÅ FIN HAN ÄR Skrattande

CoralReefs
0

Oj..missade visst att Joker har fått en egen tråd! =))

Tiden går otroligt fort kan jag säga…det var inte länge sedan han var bebis och nu ska han flytta snart!

Att det blir fart hemma hos er kan jag försäkra då Joker är en bestämd liten(stor) kille och han tar sig in överallt och även upp för den delen! Kommer han inte ner så ser han till att låta tillräckligt mycket för att någon ska ta ner han…5 sekunder efter är han uppe igen! hmm…

Alla mina katter var lite övergödda men sen joker växt till sig så har även övriga katter blivit riktigt muskulösa och fina i hullet då Joker har gett dom motion.

[lisme]
0

Så nå får villbassene her hjemme sin egen, personlige trener Tungan ute  Vi har mange spennende klatremuligheter her, det er nesten 4 meter under taket og kjøkkenet har ikke vegger som går helt opp til taket. Dermed er det superspennende å spasere oppå kjøkkenveggen! Regner med at Joker også vil finne det ut! Å balansere på gardinstengene er visst også supergøy…… men det går sjelden bra så veldig lenge Förvånad BUMS! Så var pusen på gulvet!