Nya bebisar!!!
Jag skulle vilja presentera mina nya små bebisar som föddes här 1/8. (Vet inte hur man gör för att få in bilderna i meddelandet, har inte varit uppmärksam när vi fått reda på det;)
Mamma är: CH N*Batstar Oh Yeah, OSH g24
Pappa är : IC FIN*Silvanest Haldir JW, OSH n24
Först ut är en liten svart kille…

Och sist en liten prickig filur som jag inte kan bestämma färg på.. Har fått förslag på lilasköldpaddspottad, chokladsköldpaddspottad, inte padda utan något annat, kanelspottad, lilabaserad karamell mmmm…
Kom gärna på förslag på vad hon kan vara, jag har ingen erfarenhet av orientalbebisar och defenetivt inte lite udda färger;)

Hej Anna! Vilka fina små knyten! 
Jag tycker nog att den lilla "filuren" påminner väldigt mkt om Tintin i färgen (dvs lilapadda) men det är ju svårt med så små och med bara foton att gå efter…

Baby Tintin
Hon ser annars lite ljus ut för kanel, liknar mer fawn i så fall tycker jag…
Fast jag är ju inte någon expert jag heller…
Lycka till! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Grattis! Och lycka till med de små knytena!
Grattis till småttingarna!
Jag är dålig på färger så jag har inget tips att
komma med men den lilla filuren ser ljuvlig ut.

#4 Tack för jämförelsebilden!! Jag tror också mest på lilasköldpaddspottad men jag måste säga att det är svårt…
Fick reda på att om de ska kunna bli fawn eller kanel så måste båda föräldrarna vara bärare av kanel. "Mormor" till kattungarna är fawnspottad men jag tror inte att det finns något liknande på pappasidan.

Grattis till bebbarna!
Grattis till de små liven! Har absolut ingen aning om färgen på den sista, men söt är hon. Hoppas vi får se många bilder på gänget framöver.
Inte tror då jag att du skulle ha fått något kanel (eller då fawn), som du säger så måste båda föräldrarna bära det och att chansen att du skulle ha det i linjerna är ju inte direkt stor…
Så lilaspottad- eller chokladspottad padda är mitt tips.
Fina små saker iallafall.

Grattis till de små läckerbitarna!
Min gissning på färg är lilaspotted.
Spännande att se när de blir större.
Lycka till med de små! @-)--
Gratulerer så masse. Dette blir jo på en måte litt mine "oldebarn" jo. Blir morro å følge dem.Så veldig fine ut.Skal du beholde noe selv?
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Grattis! Vilka fina små bebisar! 

Hon ser ju lila ut tycker jag men den där svartpaddan! Mums!!!!

Grattis till bebisarna! Den lilla tjejen ser ut att vara lilaspotted eller lilasköldpaddspotted.
Stort grattis! De är bedårande söta!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Tack!! Efter att bara haft små rosa-vita siamesbebisar tidigare så är det så häftigt att ha dessa små, de är liksom så färdiga;) Jag ligger med näsan i bolådan så jag får nackspärr…
#12 Ja, det måste väl vara kul att se generationerna efter sin egen katt! Jag tror inte att jag kommer att behålla någon, men man vet ju aldrig….
#15 Tack! Jag håller nog med dig!

Grattis och lycka till med de små bebisarna!!
Gratulerer så masse. Lykke til med de små underverkene.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Oh så söta =) Och jag tycker ju den lilla tösen ser lilaspottad ut. Har tyvärr inget kort på Saga som liten men hon såg så gott som ut sådär.
Grattis till sötnosarna

Det här blir en spännande kull att följa! Superfina redan!

När man kikar på bilderna du har på hemsidan tycker jag hon verkar vara lilasköldpaddspotted. Men det är ju inte lätt att se…ska bli spännande att ser vad det blir. Men svartpaddan…jag tror jag är kär

#22 Du får gärna komma och hälsa på din käresta någon dag om du vill;)

#23…Inte helt omöjligt!
fast sånt är ju livsfarligt…
Gratulerar med orientalkull som ser mycket bra ut. :)

Nydelig babiser!! Men det er vel ikke s[ rart..Men den stammtavlen.
Gi paddelurene ett kyss fra meg!!

#29 Det ska jag göra! Fick du mitt mail?
Jättevackra små bebisar! 
/Elisa
Så söta de är! Den lilaspottade tjejen är ju ljuvligt go!

Fina ungar!!! Särskilt den lilla paddan - underbar 

Vilka sötnosar!!! Den lilla lilaspottade mums!!

Svart paddan….*suck*
Hun svarte padden kan du ikke selge,hun så jammen ut til å være en bestemt ung dame.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jättesötta GRATTIS

Grattis med noen nydelige bebiser;-)

Grattis och lycka till med din söta kull!!!!
Louise
Oooo! Lilaprickig!! Vill oxå ha en sån! Hör du det Tintin! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Tackar tackar!!! Jag är galet kär i dem alla tre, ska bli svårt att skiljas från dem så småningom.
Fler bilder kommer strax..

Väntar med spänning på fler bilder!
Nydelige. Den lilla var jo bare helskjønn.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus