Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 890 ggr
Attacks
0

Tenor sine kor-jenter

Det er bare rett og slett grusomt å være uten internet hjemme.Så i dag har jeg tyvlånt en på jobb. Hatt med kamera også,og lastet inn noen bilder. Håper internett hjemme er oppe å går igjen over helgen.

For det har seg slik at Tenor har blitt stolt pappa hjemme hos oss. Jeg ventet ikke han skulle være tidlig fertil,da pappan hans hadde veldig god tid,før han begynte å interessere seg for damer. Men Tenor ville det anderledes.Første løpetidsdag,så var det skummelt,men siden var det bare morro.Nå drømmer Tenor om villige damer natt og dag.

Den stolte mor er da Lisa,som har krevd oppryddning i bunnen av klesskapet,da ingen av fødekasssene gikk gjennom hennes nåle øye.

Hun er blitt mamma til 3 gutter og 3 jenter. Guttene har litt sånn ymse farger og fasonger,og er egentlig bare adoptivbarn.Dem er alle stripete sokker,knabbet på tørkesnoren Skrattande Men Tenor kan uansett ikke prøve å sno seg bort fra farskapet,for de 3 jentene ,har alle fått fartstriper. Jeg tror jammen 2008 er tabby året for oss jeg,kanskje de solide kommer neste år?

Men grattis ihvertfall,Tenor,som klarte å lage bebiser 8 mnd gammel,og har også laget Norges første seychellois,etter dem ble godkjente.Det syns jeg var litt morro. Glad

Den fasjonable fødekassen :

fdekassa-1.jpg picture by attacks_2007

Så en bruntabby jente:

sian211-1.jpg picture by attacks_2007

En blåtabby jente :

siaa21-1.jpg picture by attacks_2007

En tabby seychellois,som er enten blå eller brun. Alt det hvite er som sagt kommet på potene og nesa,så her er det bare å finne frem litt tålmodighet :

sys-1.jpg picture by attacks_2007

Første kor-øvelses time har allerede blitt holdt,og man gjør så godt man kan Kyss

sian212-1.jpg picture by attacks_2007

Det var alt for denne gang,nå får jeg komme meg hjem,for nå skal det kosest.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

KyssKyssKyssKyssKyss

HeidiK
0

Grattis igjen med de skjønne jentene Kyss

Noen som har jenteår her ser jeg *knegg* Cool

Jentekvote trenger jeg også Tungan ute

paivi
0

Gratulerar!

MalinL
0

Oj så fina! Grattis!Skrattande

Labolinas
0

Grattis till bäbisarna.

oscarsine
0

Kjempe grattis igjen med super lekre bebiserTungan ute

Ha ha du har visst fått jenter for flere av oss;-)

Klem Pernille

Liljekatten
0

Grattis till bebisarna!!! Glad

Canoodles
0

Grattis till de vackra bebisarna!!!

Rovardotters
0

Härlig stil på ungarna, de är finaKyss

Ziamizzimo
0

Morcheebas hadde det første kullet med en SYS i 2006. Det var en SYS f 03. Uansett, gratulere med fint kull.

kalindas
0

Grattis till små fina kattbebisar!Kyss

/Elisa

zeldtrix
0

Grattis

Nonimonos
0

Dom ser jättefina ut - grattis!

MijmuPix
0

Grattis! Skrattande Ska bli spännande att följa deras uppväxt!

oscarsine
0

Morcheeba's hadde en SYS født i kull 2005, men det var før de ble godkjent i FIFE. Siden har det ikke vært født SYS i Norge.

ramithi
0

Gratulerer Veena. Her hos meg er det vertfall 1 jente kan hende 2 jenter og jeg som håpet vertfall på en gutt, men vi får vente å se hva det blir.

Gratulerer igjen

ossilian
0

Grattis!! Väldigt vackra bebisar du har där hemma Kyss

ps. jag är ju lite trög av mig och inte helt haj på norska; har du två kullar eller fick hon sex bebisar?? :-))

Caroline22
0

Så nydelig babiser!! Disse likte jeg super godt..Ser ut som flott type på dem!! Ikke så rart med den stammtavlen…Grattis så mye!!

ElisaCosmos
0

Nä gud vad fina!!Nu blev jag sjuk!!Jag som vill ha en tabbytjej!!!En blåtabbytjej!!O säg till om någon blir till salu!!Pussa dom!!MVH Elisa me kissar

SacredSouls
0

KyssKyssKyssKyss For noen skjønninger.Grattis igjen. Nå har jeg gledet meg til å få se bilde av de. Virkelig vakre frøkner det der.

Håper du får orden på pc så vi får se gutta også Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Ziamizzimo
0

# 15 Det er riktig det det ble født et kull i 2005 med en SYS i. Men det kom et kull med en SYS i mars 2006 også. Glad

oscarsine
0

Den som du mener var SYS i 2006, endte opp som SIA f etterhvert som den vokste til. Ble bl.a. stilt på SWS-06, og var helt klart ikke SYS. Det kan vel være litt vanskelig å se om det er SYS eller ikke, spesielt når de i tillegg er paddeGlad

Helenaf76
0

Oh vilka sötnosar!!! Kyss

kalindas
0

Jag har fått höra att de bästa sättet att se om kattungen är sys eller SIA är att ta kort på den med en stark blixt. Då blir det vita ännu vitare.
Man ser det ganska tydligt på denne sötnosen..Kyss

sys-1.jpg picture by attacks_2007

/Elisa

Qetesh
0

Åh vilka söta bebisar! Kyss Jättegrattis!!

Attacks
0

Tusen takk for alle koselige gratulasjoner. Jeg er også kjempefornøyde med alle 3.Og som du sier Caroline,stamtavlen betyr mye,og jeg velger jo ut mine avlskatter mer etter stamtavler,enn bare typen alene. Best av alt er jo at disse kattungene igjen får i både pose og sekk når det gjelder gemytt Kyss - både Lisa og Tenor er to klemmepuser.

Litt merkelig å bare ha jenter,men det passet veldig bra også. Alle jentene er reserverte.1-2 blir igjen her/"forvert",og den siste/ev 2 reiser utenlands med tid og stunder,mest sannsylig. Men hvem jeg velger,blir ikke enkelt,har lyst på dem alle 3. Hun blåtabbyen er nesten bedre enn bruntabbyen i virkeligheten.

Tuska : Jeg spøkte,siden Lisa har vært på klestørkesnoren å kidnappet noen sokker som tilhører sønnen min. Hun har i tillegg hentet favorittlekene og lagt i hulen sin,så hun kan tydeligvis ikke få for mange bebiser,både egene og "adoptiver"Skrattande

#22 Den såkalte sys katten har jeg også hilst på,en gang på SØRAK hvor eieren stilte katten som en SIA f,som katten også er.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

ossilian
0

#26 Du menar mig va? :-) Då förstår jag vad du menar adoptivbarn. Gulligt av Lisa att göra så.

nelliots
0

*njuter av fina bebisar och drömmer om egna*

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

[hakkapelitta]
0

Jag har både sett och hört dem små, de är ännu finare liveshow än på bild, och lilla blåtabbysysen har verkligen knipit hårt om mitt hjärta, hon är så otroligt elegant redan! *kär*

Attacks
0

Jeg har det så morsomt med fargene for tiden. Dem er fortsatt brun og blå,snuppenuppene. Men vandt som jeg er med brunt og ikke minst tabby,så begynner jeg å lure på om jeg har fått solid her likevel. Dem hadde så tydelige tabby ører,men så endret det seg. En ser mønster vagt også,men det kan jo være spøk markeringer, SIA n21 jenta er supermønstret allerede,og vil nok få et altfor sterkt mønster til siam å være. En liten jente-StrixTungan ute

Kan hun her være blå solid? Har jeg vært så uheldig å få en SIA a ? Beklager røde øyner,har ikke redigerings program som er godt nok på denne maskinen,og det ble tatt i halvmørket.  Er hun her solid,så er det også sjans for sys'jenta er solid. Jaja,"feil" farge og rett mønster i så fallSkrattande 

20dager005.jpg picture by attacks_2007

Her kan dere også se bildet større :

http://lagrebilder.no/out.php/i49003_20dager005.JPG

Godt du hygget deg med webcam i dag,Jenny :p

Caroline22
0

Denne ser sold ut for meg!! Grattis igjen.

SacredSouls
0

#30 Nyyydelig!!!Kyss Ja jeg synes også hun så solid ut og tilogmed blå uten tvil Skrattande

Hva sier Tenor til å ha blitt pappa i så ung alder. Tar han ansvar for sine småjenter? Skrattande

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

Stort grattis till en vacker kull!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Måtte ut å studere henne i natten flere ganger i går,dem er jo flyttet ned alle i kjøkkenet i kattungegården nå. Tror kanskje også hun er solid. Æsj altså. Liker egentlig ikke blå solide. Bare noen få jeg syns er pene.Enten har den feil maske eller et eller annet "feil",så glemmer man bort alle de pene blå solide som også finnes. Men får frøken blå en pen maske,så kanksje jeg vender meg til det likevel. Det er jo morro i så fall å få noe annet enn mønstred, endeligGlad

#32 Tenor tar helt av med pappa rollen,han er så stolt og tripper å venter på å få laget fler ….. heheheheSkrattande Nå er det bare å vente til Fashion vokser seg rede til å bli mamma,så skal han nok på date med både mor og datter til vinteren.