Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 5535 ggr
Labolinas
1

Våran svarta kille.

Var och tog foto på min svarte kille som jag samäger tillsammans men en kompis. Då jag inte har sett honom på några veckor så blev jag riktigt överaskad hur snygg han har blivit, visst var han snygg redan som liten men man vet ju att de oftast växer ur sig lite men detta hade inte våran kille gjort utan han hade bara blivit snyggare. Det jag verkligen gillar med Ganhdi som vi kallar honom är hans look då han verkligen har den "elaka" looken samt riktigt gröna ögon ( syns dock inte så bra på bilden) och finns det något snyggare än en svart oriental med gröna ögon och en supper look.

Tack Quettas för denna snygga kille.

Beige
0

En riktig WOW katt Kyss

Det är något speciellt med de svarta orientalerna, särskilt när de också har fina gröna ögon.

Quetta
0

Han är jättefin! Trodde knappt det var han när jag fick se bilden!
Pussa honom från oss!

Labolinas
0

#1 Ja han är en riktig WOW katt och ett härligt temprament har han också.

#2 Det skall jag göra.

Avions
0

Gud så läcker!Kyss

kalindas
0

Vacker svart grabb det där…Glad

/Elisa

Rithwa
0

Verkligen snyg, håller även med dig om gröna ögon tjusigt tjusigt

Nonimonos
0

Jag hoppas få se honom i helgen - ska bli kul då jag såg honom som liten.

tuska
0

Jag hoppas oxå att få se honom i helgen.  Han va fin den rackaren

Labolinas
0

Han kommer att följa med till Norge så ni får se honom.

SacredSouls
0

Kyss Herlig!!! Da får jeg se han også da. Gleder meg.Han var virkelig flott.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

han har blivit helt otroligt läcker nu när han inte har ett sånt "baby-face" som de har när de är små!! han kommer bli en redigan hjärtekrossare med den looken! helt fenomenal, sträck på dig Quettas-Maria & du med som får nöjet att äga en sån snygging Labolinas-Maria :D :D :D

Labolinas
0

#11 Både jag och Maria som den andra tjejen heter som jag samäger honom med är väldigt stolta över denna vackra kille.

Även hans uppfödrare Maria är välidgt stolt över honom, det vet jag.

Lite lustigt egentligen med våra namn då jag, den andra delägaren och uppfödaren till vår prins har samma namn nämligen Maria tur att vi inte har samma efternamn så man kan skilja oss åt.

Qetesh
0

Ojojoj, vilken häftig look!! En riktig snygging! Skrattande

ossilian
0

Snacka om orientalisk blick på den killen! Läcker!! Hur gammal är han nu? Har han blivit mogen för att träffa damer än?

Labolinas
0

#14 Han har precis blivit 6 månader så det lär nog inte dröja länge innan han är redo att börja träffa flickor, om inget annat så har han en herre hemma hos sig som visar honom för fullt hur man skall göra när man träffa tjejer, dock så uppskattar inte Gandhi att herren i fråga visar utförligt hur det går till på HONOM.

Anderssonskan
0

Håller med dig, han är kanonfin.

Quetta
0

# 11 Tack! Är jättestolt över honom! Glad

Caroline22
0

Nydelig gutt dette..Gud jeg gleder meg til helgen..Endelig skal vi f[ m;te alle disse super flotte kattene.

Caroline

Attacks
0

Han er virkelig flott. Tror du må holde godt¨på han,ellers har han kanksje forvillet seg ned til SørlandetKyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#19 Han har en inbyggd GPS så jag lär inte bli av med honom.Flört

[hakkapelitta]
0

#20 Damnit!! Annars hade jag kattnappat med mig grabbhalvan till Norrland :O

Labolinas
0

#20 Tyvärr, du får leta efter någon annan att kattnappa.

HeidiK
0

Han har virkelig vokst seg fint til syns jeg!

Kjekk herremann Kyss

Beige
0

Om det inte går att kattnappa(synd)honom så ska

det i alla fall bli väldigt kul att få se honom

live på SW för på alla bilder ser han super ut.