Siames iFokus

Siames

Etikettutställning
Läst 1251 ggr
SacredSouls
0

Svarte prikker

Er det noen som har noen veldig gode råd til svarte prikker,acne.

Messi skal på utstilling nå om under en mnd og haken hennes ser ikke pen ut Gråter Jeg har vasket hver dag nå i det siste, prøvd aloe vera.Men synes ikke det har blitt særlig bedre.Hun er litt rød også.

Hjelp!!!!!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Du får ta något uttorkande på hennes haka. Nått acknemedel eller Asolsprit/lösning.
Tror du skulle kunna använda lite barnpuder också.

/Elisa

Denna kommentar har tagits bort.
HeidiK
0

Jeg har noe fra Optima Ph som virket knallfint på Frost og hun hadde ganske mange en liten stund som liten, men det gikk bort etter at hun brukte dette og hun har ikke hatt utbrudd siden, bortsett fra en gang hvor det var bittelitt.

Hvor har du meldt på Messi?Skrattande

Rithwa
0

svart haka det har jag på min hona, jag brukar tvätta med tvål och vatten ibland asolsprit/lösning,

Fliris
0

Er det her noe som vedvarer? Begge mine har , ganske mye også. Det ser litt irritert ut og er veldig rødt. Det går liksom ikke bort om jeg bare vasker på det. Tenkte kanskje å prøve et eller annet middel jeg ikke husker navnet på, silicol kanskje? Som man skulle drive å smøre inn i munnen om jeg ikke husker helt feil.

(er jo en tråd på kattoteket om akkuratt dette, med mindre du har prøvd alt der og da, selvsagt.)

Nonimonos
0

Jag använder aloe vera på penny som ofta får en svart haka. Jag har koncentrerad aloevera i en liten sprutflaska som jag sprutar på och gnuggar in en gång i veckan ca och då håller det sig fint. Har även använt gel men den är lite kleggig och då vill hon gärna hålla på och tvätta bort den - så det funkar bättre med denna koncentrerade som bara torkar .

SacredSouls
0

Ok. Flott . Tusen takk. Da får jeg ta en tur på apoteket å høre hva de har der.

#3 Ja det kan du lure på det SkrattandeTungan ute Haha

#5 Mine har bare hatt det i perioder. Men jeg har som regel fått det nesten helt vekk med Aloe Vera. Og det er slik at jeg tar det innimellom når jeg husker på det. Tassen har veldig mye og han bruker jeg en myk tannbørste på.Han synes det er så deilig så.

Messi har ikke hatt mye før og såklart måtte det blomstre opp nå..sukk Rynkar på näsan

#6 Ja det er geleen jeg har prøvd.

Canoodles
0

Jag läste på ett forum att Canesten !!!! skulle fungera…. Har inte provat själv så jag kan inte gå i god för tipset ;-))

SweetWishes
0

Hej, först pillar jag bort allt synligt försikigt. Sen tvättar jag och gnuggar lite med alcoslösning,sen tar jag alcospritgel som finns på apoteket i liten förpackning och smörjer in. det verkar uttorkande. gick jättebra med tysons svarthaka han hade mycket också.

karitzy
0

Du kan i starten bruke din eget rensekrem og hudvann;o))  istede for rensekrem kan du anvende avfettingskrem, lukk porene  etterpå med hudvannet. Du kan gnu in litt talkum når det tørker. For å holde det vedlike kan du gnu inn smøre på silicol noen x i uka, det holder dette i sjakk.

Karitzy(。❤‿❤。)

SacredSouls
0

#10 Skäms Jeg har ikke ansiktsrens. Men da skal jeg gå til innkjøp av det + silicol og den vanlige Aloe vera på mandag. Får håpe det blir fint da ganske raskt.

Tusen takk for tips

nelliots
0

Det funkar jättebra att tvätta bort det med baby-olja (fett löser fett) sedan torkar man efter med alsolsprit.

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

SacredSouls
0

#12 Tusen takk. Da kan jeg jo prøve det også om ikke Silicol hjelper.Forhåpentlig blir haken pen innen utstillingen.

Caroline22
0

Jeg bruker Johnson babypudder…Det funker godt…Også blir rent og pent også…Kommer du SW show med den nydelig paddelura di!?? Jeg håper det!

SacredSouls
0

#14 Takk. Ja nå burde jeg klare å få bukt med det.

Ja det er dit vi skal Skrattande Knut skal stille henne Lørdagen (stakkars han gruer seg veldig bare ved tanken å henge opp en burgardin ) mens jeg kommer ned tidlig søndagen.

Caroline22
0

Ingen problem..Vi er der vøttø;-)) Så kan få hjelp i bøtter og spann…Har med meg en flere som ikke stiller katt…Og vi må jo gi disse litt jobb.

Nonimonos
0

Vad kul att du kommer dit med fina Messi. Går hon som junior eller vuxen hona då?

SacredSouls
0

#16 Jammen så flott da!! tusen takk Glad Det hadde han virkelig blitt kjempeglad for. Broren hans bor like ved derfor passet det så mye bedre at Knut dro med henne på fredagen mens jeg var hjemme med barn.

#17 Så gøy at du skal dit også.Messi skal i voksen klassen allerede.

MijmuPix
0

Kingston har också svarta prickar… inte på hakan men väl på kulorna Tungan ute 
Kan Aloe Vera funka tro? Och vilken slags Aloe Vera; kan man köpa den som finns på Apoteket eller finns det någon annan variant i tex Hälsokost- eller Djur-affärer?

SacredSouls: Hur har det gått med Messis haka? :-)

MijmuPix
0

*puttar upp!*  (trots en lätt generad Kingston som inte anser att hans prickiga kulor bör offentliggöras ;-)!)

SacredSouls
0

#20 Skrattande Stakkars Kingston.

Joda Messis hake er en god del bedre.Ikke helt bra enda men forhåpentlig blir den det.Silicol hadde de ikke men jeg kjøpte en annen kvise gele+ baby olje,talkum.

Jöback hadde også masse svarte prikker på sine stener Tungan ute Man kan jo ikke bruke tannbørste der så jeg brukte bare en våt klut. Med han så gikk det veldig fint bort med Aloe Vera.

Ja det er den vanlige du kan kjøpe,den de har på apotek som inneholder kun Aloe Vera. (Den som man kan bruke selv på solbrenthet osv.)

MijmuPix
0

# 21: Tack för tipset! Då ska jag testa med Aloe Vera på Kingston :-D Kingston har inga svarta prickar på hakan alls, han tycks ha samlat allt på kulorna ;-)

Vad bra att Messis haka blivit bättre! Då är hon snart redo för SW! Skrattande