Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 947 ggr
ramithi
0

Mirabelle er blitt mamma for første gang

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei

Her er det skjedd mye gleder på en gang. Jeg vet ikke om jeg tåler mere. En av våre huskatter har vært borte i over 3 mnd. I går når jeg skulle låse ytterdøra for kvelden hørte jeg mjau flere ganger på trappa. Jeg tenkte er noen av baliene ute nei dem er inne. Det fortsatte å si mjau. Så sa jeg til meg selv."Dette minner meg om Svartepus sin måte å mjaue på" Åpnet opp døre hvem andre sto på trappa enn ho. Dere kan vel tenke dere gledesbrølet. Mannen min kom å lurte på hva det var. Da sa jeg " Se hvem som er kommet hjem" Han sa "herregud Svartepus". Ho var så blank og fin i pelsen ikke en skramme. Å hun skulle bare kose så hun holdt på å knegå oss. Dette var den første gleden. Her kommer et bilde av vår hjemmkommet katt ikke KAT.IV katt.

Og den andre ser dere bilde utav. Det er Engelsk import Gemba Mirabelle som ble mamma for første gang i dag til 3 kattunger. Pappaen er vår Elrond af Yum-Yum. Det var stor forskjell på dem største og den minste en veide 90 gr, nr 2 98 gr, og minste pus 60 gr så han må jeg tilleggsmate, men den ser livsktaftig ut men ingen som vet. Håper bare den vil leve. Har ikke sjekket kjønn ennå. Men er det en gutt og ei jente så er dem alt solgt. Så som dere skjønner så har det skjedd mye er i går og i dag. Måtte bare fortelle dere det. Håper jeg er tilgitt

Ha en god kveld

paivi
0

Gratulerar!

Lycka till med den lillen (och de andra oxå, förstås) Glad

Liljekatten
0

Vilken lycka att få hem sin katt när den varit borta så länge! Några av våra katter få gå lösa ute och det är min fasa att nån av dem bara ska försvinna och man inte vet vad som hänt. Vilken glädje det måste varit när hon kom hem!

Och grattis till de små! Hoppas verkligen att den lille klarar sig!

Canoodles
0

Vilken lycka!!!

Jättegrattis till bebisarna och till att Svartepus hittade hem till slut!!!

Helenaf76
0

Grattis till både bebisar och den hemkomna husisen! Vad skönt det är när de kommer hem till slut.

nelliots
0

Vilket härligt sätt att börja dagen på (att läsa ditt inlägg)! Grattis och lycka till!

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

kalindas
0

Grattis

/Elisa

Nilla
0

Kjempestort grattis! Hoppas den lille tar sig. Glad

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Tusen takk til alle sammen. Ja det var og er en glede at vår huspus har kommet hjem etter så lenge.

Å den lille hadde lagt på seg litt i dag tidlig, men vi får krysse det vi har. Kattungen får mat hos meg pga kattungen har problemer med å finne patten og det er nok pga den er litt svak. Men vi får håpe på det beste.

Tusen takk igjen til alle sammen

Himmeltinden
0

Grattis med hjemkommen pus og med småtrolla, krysser fingrene for alle de små greier seg;)

SacredSouls
0

Gratulerer så masse med de små Randi. Jeg krysser fingrene for at lillemannen også klarer seg fint.

Så utrolig deilig det var at Svartepus kom hjem igjen.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

ramithi
0

Tusen takk skal dere ha. Ja vi håper også at den minste vi klare seg. Mere kan jeg ikke gjøre.

Å der er så delig å se Svartepus hjemme igjen.Ho er bare så god den jenta riktig kose pus.

Ratchaburi
0

GrattisSkrattande

Ratchaburi
0

GrattisSkrattande

ramithi
0

Tusen takk skal du ha

zeldtrix
0

Grattis!

ramithi
0

Tusen takk skal du ha

MijmuPix
0

Oj vilken dag! Grattis till att Svartepus kommit hem, och till de små bebisarna! Skrattande

ramithi
0

Tusen takk. Ja det har vært litt av noen dager her i huset.