Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1303 ggr
HeidiK
0

Når småpuser forlater redet

Idag dro vår første bebis etter vårt fantastiske kull etter Susie og Oscar.

Det er utrolig tungt og gi fra seg slike sjarmører, men man vet også at de har så flotte personligheter og gemytt at de klarer seg fint ute i den store verden uten "gammel-matte" også Flört

(N) Longitude's Jesse James OSH n03 - som flyttet idag Gråter Han får et flott hjem og jeg gleder meg til å se han med sine nye kompiser.

rosekattstevie.jpg picture by haydii

(N) Longitude's Red Cloud  OSH d 03 24 - flytter på torsdag og skal bo sammen med en flott brunspott ved navn Tristan :)

rosekatterlend.jpg picture by haydii

(N) Longitude's Sundance Kid - OSH d24 skal være her litt til. Jeg klarer ikke bestemme meg om han skal bli eller ikke ennå.. Kyss  Man kan jo ikke fylle huset helt opp heller med 'alt', men det føles veldig riktig med denne her sjarmøren Cool

rosekattfrank.jpg picture by haydii

Dette kullet har vært en så flott opplevelse og 3 herlige gutter som sjarmerer en stakkar i senk med sine personligheter, flotte gemytt, konstante maling/spinner og vakre utseende Kyss

Tusen takk igjen til Pernille for at vi fikk låne Oscar - dette kullet var virkelig vellykket og har fått det beste fra begge foreldrene sine :)

tuska
0

Det är svårt när ungarna ska flytta, hua så jobbigt det är. Min sista unge drar i väg till sitt nya hem på söndag,  Ja då blir det tomt med ungar i stugan.

Att du vill behålla den röda grabben förstår jag mycket väl, fyll upp huset Heidi.  Än har du väl inte så många Skrattande

kalindas
0

De är så vackra dina charmörer!Kyss

/Elisa

Liljekatten
0

Riktigt fina gossar alla tre! Visst står man där med en tår i ögat när det far iväg till sina nya hem.  =´(

MijmuPix
0

Oj, tänk att dina tre gossar alla redan har blivit så stora att de börjar flytta hemifrån!? Så snabbt tiden går! De är så fina alla tre! Skrattande

oscarsine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åååå de er så pene alle sammen;-) Skjønner godt at det blir tomt uten dem, håper du bestemmer deg for å beholde "Frank"Skrattande  Pappa Oscar og bestemor er veldig stolte over gutta;-)

Klem fra pappa og bestemor.

Helenaf76
0

Vilka vackra kissar! Kyss

ramithi
0

Dem er fine. Jeg fikk se på dem og litt kos på utstillingen i helgen. Dem bare purrer hele tiden.

Caroline22
0

Huff det er ikke lett…Men det går så bra så..Også er det supre hjem..Og Tristan blir super glad..Jeg også;-))

Zinziras
0

Du måååå beholde den flotte gutten Heidi… Tilogmed jeg er forelsket!!!

Anne-Lill
0

Heidi du kan ikke selge Frank,han er såå spesiell og vakker.

[hakkapelitta]
0

De är bara helt enkelt underbara!! Jag är ju inte ens förtjust i rött men wow wow wow!! Jag är så kär Kyss

från oss på Cupcakes Skrattande

zeldtrix
0

Jättefina! Klart du ska behålla honom!

Mockfjardingen
0

Oh! Så FINA!! Och jag som älskar rött/creme!!! Förstår om du vill behålla….!

HeidiK
0

Nå drar snart 'skyen' vår - huff det er utrolig trist. De er så vakre gutter og jeg er så svak for dem.

Jeg er dog veldig glad for han skal bo med en jevnaldrende orientalergutt, så tenker hun som eier dem får mye å henge fingrene i fremover :o)

Tusen takk for alle de fine kommentarene om hjerteknuserene mineKyss

Rithwa
0

rattis till jättefin kull Tyst

yahtzeecats
0

Fina kattungar! Men nu var det väl länge sedan vi fick se bilder på din andra kull? De måste ha blivit stora nu.

Anderssonskan
0

Vilka raringar!

Jag kan aldrig bli uppfödare, skulle aldrig kunna släppa i väg så söta kissar som man ser heeela tiden….