Fargespørsmål fra meg..surprise ;-)
Ja så er vi her igjen. Jeg har blitt usikker på fargen til Flower. Har spurt eksperter og de sier litt forskjellig så da må jeg spørre dere hva dere tror også.
For jeg heller mot begge fargene og to farger kan hun jo ikke være.
Legger inn bildene store så det er lettere å se.
Første bilde her er fra venstre Mus sin blåpaddehale,Flower sin og Josefine sin sjokopaddehale (dette bildet er bittebittelitt for brunt i tonen)
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Lilapadda - SIA j! 
#2 Jeg synes jeg svakt minnes ordet "sjokopadde" for noen uker siden 

#6 Ja, färger förändras tydligen när de utvecklas 

Ja du…På min maskin er Flower sjokoladepadde. Sjokoladefargen kan variere veldig - også i samme kull. Padder kan ofte være lysere i tonen enn vanlige solide
Karitzy(。❤‿❤。)
Tusen takk for synspunkter.Ja nå har jeg jo trodd sjokopadde i mange uker jeg også og så kommer tvilen da såklart. Det er liksom selve fargetonen som gjør meg litt forvirret,den ser sjokoladepadde ut på bilder med blitz inne men i dagslys er den så rosa aktig,nesen hennes også.
Gud, så vakker hun er, Line!
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#10 Tusen takk. Bilder yter henne egentlig ikke rettferdighet. Hun er så utrolig feminin og nydelig i ansiktet 
Jag tycker att hon ser ut att vara chokladpadda jag :-)
Når jeg først er igang så kan jeg jo legge ut noen bilder av søskenparet som er ti uker nå.Broren fortjener jo å få vist seg frem han også 
Frantic
Et til av han
Og Flower
Uansett farge,kjempegode er de begge to og det blir trist når det er flyttedags
Men jeg har jo Sami som er kattunge lenge enda da.

Takk. Ja det beste er nok å registrere henne som sjokopadde og eventuellt ta henne til fargebedømming første gang hun skal på utstilling (om det skulle være noe tvil da)
Nei rødt er helt klart en lettere farge har jeg funnet ut 
Jeg vil si at hun er sjokopadde, men tenker med gru på når vi skulle finne ut hvilken farge vår lille Murcielago har. Det har vært sagt lillapadde, sjokopadde, blåpadde, brunpadde og brunpaddetabby! Også dette av erfarne folk…… Man kan jo si at spennet har vært stort! Flere dommere har sett på henne og sider at hun er blåpadde - akkurat som vi trodde. Det samme mente etpar oppdrettere i Sverige. Så fargebestemming kan være et lite mareritt!
#16 Ja hun synes jeg så blåpadde ut jeg også,absolutt
Var inne på hjemmesiden din å så på bildene.
Nei det er ikke lett nei. Vi registrerer henne iallefall sjokopadde.Det er dit jeg heller mest 
De er kjempefine begge to! Jeg synes Flower har en lekker farge.

Jättefina!!Jag tycker hon ser ut som choladpadda!!En fin sån..:)

Hun er kjempefin Line og broren også 
Jeg syns på bildet hvor hun sitter på Knut at hun ligner veldig på Revelation
Fargene skal jeg ikke si så mye om for jeg sitter her selv med en som svinger mellom sjokolade og lilla annenhver dag 
Jag skulle oxå gissa på lilapadda. 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Den lille frøkna di Line er nok ei sjokopadde.

Hm… Svårt… Svansen ser lilapadda ut tycker jag. Nosen? Ingen aning.
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Bildene av Flower som vises på min skjerm er en sjokolade(padde), ikke lilla. Har også tittet på din hjemmeside.
Skal jeg våge si høyt en annen farge blir det Karamell
#24 Det er en sjokoladeskilpaddetabby på min skjerm.
Husk at fargene oftest er noe grålige på kattunger. Bestem farge etter ørekant,nesespeil og poter. Potefargen på lilla er lys-rosa-grå mens sjokoladen er lys beige på små kattunger.
Bilder er ikke alltid hva de viser, så mulig fargen er lyser og har en annen tone enn det jeg ser på skjermen
Karitzy(。❤‿❤。)
)