Siames iFokus

Siames

Etikettfoder
Läst 3251 ggr
ullisen
0

uppfödarrabatt?

Hej!

Hur vet man vilka foder man kan få uppfödarrabatt på? Fått blankett från Royal C men finns det fler? Hört att även Everclean har det på sin sand. Kan det stämma?

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=3e992301-e6e6-47f9-b0b3-1b4da32a3483&Filename=Mattjuv 0702221 mini.jpg)

kalindas
0

Du får uppfödarrabatt på de flesta foder.

Lupus har flera foder såsom Precept, ANF, Advance. De har även rabatt på sin kattsand. Tror det är 15% plus 10 säcken gratis. Sen efter 5 säckar så får man lite burkmat. Detta kan ha ändrats, gå in och läs… Advance har de iallafall 22% rabatt på.

Hills har uppfödarrabatt där man får 5:e säcken gratis. Men det är ett helsike att bli medlem. Dåliga på att skicka ut info.
Fördelen är att rabatten även gäller veterinärfodret

James wellbeloved har 20% rabatt

Orijen 10%

RC 20% plus extra om man sparar lappar

Nutro har 20% tror jag

Finns många fler. Hitta ett bra foder och kontakta leverantören.

/Elisa

Rithwa
0

Ja även everclean har rabatt om du köper fyra kartonger sand för du den femte.

Biames
0

Det är inte alla butiker som har ansökningsblanketter till Everclean, men du kan alltid ringa dem.

ullisen
0

Tackar tackar för svarenSkrattande

Ratchaburi
0

Ser att tråden är gammal men lägger in en länk iaf.

Här kan man registrera sig i Iams och Evercleans uppfödarklubb.

http://www.severa.se/frontpage

ramithi
0

Her i min Zoo butikk får jeg rabatt på Everclean. Jeg har oppdretter rabatt på RC og den er på 25% her i Norge, men da må du kjøpe 4 kg eller mere. Jeg bruker som regel å kjøpe 9 1/2 kg sekker var 10 kg før. Å jeg tror jeg betaler ca 500 nkr da er rabatten fra. Husker ikke nøyaktig hvor mye jeg betalte sist. Min dyrlege fører også RC og der får jeg den samme rabatten.

[hakkapelitta]
0

Vissa butiker får man 10% rabatt också på EverClean som uppfödare + var 5e kartong gratis!

ramithi
0

I min Zoo butikk får jeg litt rabatt på alt jeg kjøper. Så derfor holder jeg meg til en butikk.

Canoodles
0

Proplan har också uppfödarrabatt, har inte riktigt koll på procenten tyvärr..