Liten arg chokladbit
Igår åkte min son Kalle och jag 72 mil fram och tillbaka för att hämta hem en liten chokladbit. Vi tog en vända till bibblan först och lånade med oss några sköna cdböcker och så bar det iväg.
Väl hemma igen så skulle hon sova hos Kalle då vi kom hem så sent och orken att presentera alla katter för varandra fanns inte. men Kalle kom efter några timmar till mig och ville byta för han kunde minsann inte sove med det där monstret - hon skulle jag bara leka hela tiden. Så jag fick ta över och det tog ett tag tills hon somnade inunder mitt täcke.
Nu på morgonen har hon med fräs och spott totalt upprört hela gänget här hemma. Oj vad länge sen jag var med om sånt här känner jag - men det fixar sig ju oftast efter ett tag. Nu ligger hon i mitt knä och håller koll. Snart ska jag iväg till jobbet, men Kalle är hemma så han får väl sitta och spela dataspel med henne idag antar jag.
Chokladbiten kommer ifrån Ivanthes och heter Rrainbow på pappret men fick igår namnet Ticksy utav Kalle - vi får se om det byts ut ..
Hon är efter
SW 07 CH FIN Kattilan Rusty Dustin OSH 25 b
&
Sharue Valkyries For Ivanthes SIA c 21
En blivande avelshona med lite andra linjer hoppas jag att hon ska bli.
Grattis Grattis till din nya fina chokladbit Ticksy. // Tuska
Tjusig tjej! 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Gud vad fin!!! Kärlek vid första ögonkastet!
Åhhh, vad söt hon är! Hon har verkligen kanonfin ögonfärg! 
Grattis till pärlan!

Grattis, hon ser grym och fin ut.
Lycka till!

härlig chokladpralin
Ujuj så chokladsugen jag blev 
Jag gillar Ticksy som namn, det var smarrigt! Ska bli kul att träffa fröken pralin sen 
Vacker liten chokladkaka…
/Elisa

Vilken söt tjej!! Vacker!!

Grattis grattis!!!! Jättefin liten tös!!!

Oj vilken fin tjej! Grattis!
Wow!!!! for en utrolig vakker jente.For å bruke et svenskt ord :
En kalaspingla
Nydelige øyne på henne. Grattis!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
tackar så mycket. Kul att ni tycker om henne. Hennes ögonfärg är verkligen helt otrolig och jag hoppas att den fortsätter vara så.
Jag har jobbat idag men hon har varit med Kalle och hens kompisar hela dagen och dom fullkomligt älskar henne nu - hon är så glad i folk. Fast katterna fräser hon åt.

Grattis till en vacker liten tös!!

Lille Jack här hemma hälsar till sin halvsyster.
Tricksys ögonfärg är verkligen helt fantastisk i verkligheten.

WOW vilken chockladbit <3 !

Grattis med nok en flott jente pus;-))
Vilken fantastisk ögonfärg! En väldigt fin liten chokladfröken!
Så fin hon är och vilken härlig ögonfärg! Grattis!