Ivanthes Qqhan
Änltigen har lille "Jack" flyttat från Oxelösund hem till oss i Löddeköpinge. Jack heter egentligen Ivanthes Qqhan och är efter S* Tetra Felines Iittala och SW 07 FIN* Kattilan Rusty Dustin, JW.
Lille Jack kom till oss i onsdags och blev på direkten accepterad av de andra katterna och hunden. Han är verkligen jätte söt, matglad, gosig och social.
Jag vill tacka Björn och Kari för en helt underbar liten gosse.

Jättevacker kille!
/Elisa

Grattis, kul att ni fått hem honom nu!
Ett jättegrattis till din nya vackre kille.
Rithwa

Grattis till ännu en snygging!
For en skjønn gutt. Gratulerer så mye!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så morro å få tilbake noe fra sitt eget da. Han var utrolig vakker også!!
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis til en utrolig vakker katt 

Härligt att han har kommit hem! Kan tänka mig att Sun är salig nu :-) Vacker är han 

Grattis till den vackra killen!

Lycka till i framtiden med denna snygging, önskar en annan Oxelösundare

# 14 jag har PM:at dej / Tuska

Grattis till en jättefin kille!!!

Vilken fin!
Bara noterar hur många fina svarta orientalkillar det plötsligt finns 'around' - Quetta's Gandalf, Nonimonos Ignition, pojkarna från Chamytas… den lite äldre Concinnus Crown of Creation. Och så den här lille. Blir tufft på utställningarna i den 'svarta klassen' framöver!

Jättefin gosse!
Gratulerar med en jättefin liten kille!
Svarta orientaler har något helt speciellt. Något magiskt. Och din kille är i tillägg jättesnygg! :)
Wow, vilken snygging! Och vilka öron! Han hör bra….

#14 Där var ju 3-veckorsbilden som vi pratade om :-))
#17 Ja, jag håller med! Otroligt vad många fina svarta killar det finns nu!! Sen tycker jag särskilt mycket om just svart också.
Vilken häftig kille! Grattis till honom!
#14 Så skjønn da 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Stort grattis till dig - han är jättefin!

Tusen tack för alla fina ord om lille Jack! Han är verkligen en tuff kille. Idag har han försökt att brotta ner vår dobermann Rhema. Rhema tycker dock mest att han kittlas

Grattis till en riktigt fräck liten kille!! Ser kalasfin ut på bilderna.
Det finns inget så läckert som en svart oriental…njaee…möjligen då en Sia/Bal n :-))))))
Lycka till med vackra Jack!
#17 ..många svarta??? tja, allt är väl relativt antar jag. Svart har varit en bristvara och då är tom 4-5 "många" :-))))

GRATTIS till nytillskottet hälsar (halv)moster Yatzy!

#26 Många i samma 'årskull' av god kvalitet, är det inte?

# 28 OK'då'ra ;)) det är kvalitén som räknas och inte kvantitet men jag önskar personligen att få se ännu fler vackra solida svarta.
Det ska bli roligt att få följa lilla svarta Jack's utveckling 
Det var en stilig ung gosse!