Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 1437 ggr
Nonimonos
0

En ny hona till S*Nonimonos

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag har jag hämtat en ny tjej. Lilla Stina har flyttat in hos ett underbart medelålders par här i Leksand som har en blåmaskad siames från mig sen tidigare. (S*Nonimonos Ragnaros "Ragnar")

Hon är efter GIC S*Bergbackens Mangas Poseidon SIA n och efter min Ozzys mamma EC Sweet Cat's Sweet Dreams SIA a21. Så ja hon kommer ifrån Marilljos och har det långa namnet Marilljos Stina from Sweeti with love och är bruntabbymaskad.

Tack så enormt mycket Inga-Lill och Arne för att jag fått denna lilla tjej att bygga min avel vidare med.

SacredSouls
0

Nå var jeg spent når jeg gikk inn her i tråden Skrattande 

Kjempegratulerer. Hun så virkelig nydelig ut med en fantastisk profil KyssKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Grattis till en vacker liten tjej! Kyss

/Elisa

Nonimonos
0

Tackar så mycket. Ja hon har en fin profil och en härlig kropp, lång och högbent. Jag hoppas hon kan tillföra min avel mycket.

Ibland så händer det bara. Jag har letat hona så länge och antingen har jag inte hittat någon eller så har ekonomin varit helt fel. Men så har man vänner som bara överraskar en ….
så helt plötsligt så är det inte bara en hona utan två som kommer att berika S*Nonimonos. Men den andra är en så liten att jag inte tar allt för givet…så ni får vänta en stund.

[hakkapelitta]
0

Grattis till en ny fröken :D :D

ChatNoir
0

Ååå vi såg Porsche live i helgen, han var supersnygg!!

SacredSouls
0

#3 Så veldig koselig det var.Det finnes så mange snille mennesker Kyss

Lykke til,håper alt går bra. Gleder meg til å få høre nyheter igjen om en stund da.

Du har ikke et bilde av Stina forfra også da. Hadde vært koselig å sett et par bilder tilKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Helenaf76
0

Grattis til nytillskottet! Supersöt tjej!!

tuska
0

Vilken hemlis du burit på "skitfia"   Den där lille honan som kommer så småning om har jag nys om, vad det är för en tös.  Men att du skulle ha Stina va en överaskning.  Lycka till hon är grann den Porsche flickan,

Connie
0

Grattis med lilla Stina! Henne kommer du helt säkert att få mycket glädje av. Glad

Nonimonos
0

Jag har ingen bild framifrån utan bara dom som Inga-Lill har tagit sen innan. Jag ska fixa!

Sa jag inget till dig Tuska ;-)? Allt gick lite fort hehe och du har ju haft datastrul - får skylla på det jag.

Qetesh
0

Oh jättefin tjej! Ser fram emot att se fler bilder på henne! Glad

Avions
0

Grattis! Hon ser ju underbar ut!Kyss

Canoodles
0

Grattis till en vacker liten tjej!!

TetraFelines
0

Grattis till lilla fina Stina! Lycka till med gullungen!

MijmuPix
0

Så fin hon är lilla Stina! Skrattande Ser fram emot att se bilder av henne framöver!

Caroline22
0

Grattis med nydelig jente.

Gleder oss til og få info om nye bærta også;-))

HeidiK
0

Gratulerer med ny frøken!

Hun så kjempefin utKyss

Liljekatten
0

Lilla Stina är verkligen en skönhet. Jättefin profil! Har du inga fler bilder på sötnosen?

Quetta
0

Grattis! Vad roligt! Glad
Hoppas att resan hem gick bra!

Attacks
0

Gratulerer så masse med jente.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Rovardotters
0

Grattis till en sötnos!Kyss Jag har ju en liten tabbyhalvsyster till din Stina och hon är underbart trevlig. Går under namnet Humlan när hon leker för hon gör sådana ljud när hon kommer igång. Hon känns väldigt bra och stabil i psyket, sund och frisk. Hoppas du får det lika bra med din hona och att hon ger dig en massa trevliga och sunda ungar, framför allt honor då förstås, för det är väl vad du önskar dig.