Nya bilder på min älskade Sivan!
Eftersom jag lagt ut lite bilder på Cornish Rex i fokus på flickorna så vill jag gärna lägga ut några bilder på min lilla söta Sivan här med!
S* Chamytas Seven (svartsköldpaddstickad)
Vackra Sivans profil!
Vackra gröna ögon!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Hon är jättefin!
Odin säger: "Kom hit!"
Kan vara för att han tröttnat på att jaga och försöka para Spidde. Hade han inte redan haft en dejt som jag tror att han parat. Så hade jag börjat undra hans läggning mer och mer..
(Spiddes läggning också för den delen, för han verlar gilla det
)
/Elisa

Hon är en riktigt vacker dam:-) Hon har som tur ärvt sin fars vackra gröna ögon.
Snart dags att planera dejt för henne?

Så otroligt charmande 
Nydelig jente
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Precis så hänger Sivan oxå gärna!! sådan far sådan dotter… Ja visst vore det läge snart för en snygging i hennes liv!!
Här kommer en bild till när hon ligger på hallmattan och smyger på oss när vi går ut och in, hon smiter ut på en sekund om man inte är alert!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
Ögonfärgen är bara underbar på henne! 
Hon har den "riktiga" blåtonade gröna färgen som jag gillar.
/Elisa

Hon är fortfarande en favorit!!! Håller med Ossilian om Sivans härliga och trevliga föräldrar! Kimi är ju bara så mysig.
Klart tjejen ska på dejt :-)))

Hun er alltid like flott Sivan 

Det finns en tilltänkt…kan du kolla med Sivan om hon är intresserad?
En svart skönhet från norr, kan det va nå't?
Hun har virkelig fått mye rødt padde arven sin.Hun gløder jo. Kjempelekkert.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/