Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1062 ggr
Nilla
0

Kattungar vi minns...

Vissa kattungar tar man till sitt hjärta direkt och när det blir dags att skiljas känns det extra tungt. Har du någon unge som du minns speciellt och tänker på än idag? Kanske en unge du stödmatat, mist eller ångrar att du sålde?

Här visar vi upp dessa små kärleksbarn!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Avions
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tja hos mig är ju den ungen kvar än.Skäms Men kanske jag släpper iväg honom snart. Till Norrköping hos en jag känner. Men huuu vad hemskt det ska bli att skiljas från honom. Får magont av tanken men jag kan inte ha kvar honom heller.

Han är stödmatad och har alltid varit minst. Nu blir han nog krypt också, så han är mitt sorgebarn. Nu spelar det ju ingen roll eftersom hon som kanske ska ha honom ändå ska bara ha honom som sällskap. Men fy vad jag älskar den lille krabaten. Så även dottern som bara tjatade om honom när vi var på väg hem från semestern. Bävar för den dagen han ska flytta.

Sen har jag en huskatt som är i varmt minne i hjärtat som jag födde upp själv. Vissa tar större plats än andra…

SacredSouls
0

Kyss #0 Han ser så herlig ut.

Ja jeg har en som stikker litt ekstra i hjertet enda. Jeg kan ikke si at jeg angrer for at jeg solgte henne (for hadde jeg ikke gjort det så hadde vi ikke beholdt broren og da hadde vi ikke hatt Messi) Men jeg skulle gjerne hatt henne her også.

Jeg gråt så da hun skulle reise at jeg orket ikke dra på flyplassen med henne selv,Knut måtte reise å levere henne til SAS Cargo eller så hadde jeg aldri klart å levere henne fra meg der.

Lille frøken Mystique Kyss Et sjarmtroll uten like. Litt dårlige bilder desverre for de er tatt med et gammelt kamera.

Også et i voksen alder ,tatt av de som eier henne

KyssKyss

En vakker dag så vil jeg ha en rød jente.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nilla
0

#1 Han är så fin. Jag förstår att det blir svårt att skiljas från honom. Ju längre man får behålla dem, ju värre blir det. Hoppas att han får ett bra hem hos din vän. Hur kan hon tveka…

#2 Åh, heliga guds moder, vilken liten jente…förstår att du saknar henne.

Nilla

nelliots
0

Det här är Anuman och en bild säger mer än 1000 ord… Glad

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

[lisme]
0

Jeg har ikke opplevd det store savnet ennå, men min samboer kjenner det stikker i hjerterøttene når vi snakker om lille Miura fra vårt første kull. De hadde en helt spesiell kontakt, de to, fra første stund.

Nilla
0

Jag saknar fortfarande Mr Muffin från min andra kull. Vi fick en alldeles speciell kontakt och jag fick stödmata honom lite då och då. Han bor i Blekinge med sin bror nu, men jag tänker fortfarande på honom.