Siames a21
Nu är det bara stilige Abraham kvar, är det någon här som har intresse för honom ?
#1 Om du viste hur jag funderat på hur jag ska kunna ha en fertil grabb….Jag kan inte ställa ut honom i förådet och bara ta fram honom vid behov.
Han är den i kullen som tilltalat mej och som jag sparat till sist, ifall någon ville ha ett fint EX
#2 Jag förstår din vånda tuska. Jag lider av samma sjuka när jag ser din vackre Abraham, och a21 dessutom!
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Så fin han er. Håper han finner seg et godt hjem snart.
Vil du at tråden skal være åpen for kommentarer eller skal jeg låse den?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Låt tråden vara öppen, det tycker jag är trevligt

Han er så utrolig flott! 
Er helt utrolig at noen ikke har tinget han ennå - hadde jeg ikke hatt nok gutter selv så 

Så vacker han är!! MUMS!!!

Ja jag skulle verkligen vilja ha honom..Han går liksom rätt in i hjärtat
Jag kan bara hålla med de övriga; vilken himla fin liten gosse han är, Abraham!
Hoppas att han snart hittar sin nya familj
Jag håller också tummarna för att din vackre gosse
snart finner det rätta hemmet.
Han ser så mysig ut där han ligger, vi kanske kan
få fler bilder att njuta av?
Gud så fin han är. Han är väldigt lik min Laban. Varför kan man inte ha flera fertila hanar hemma samtidigt ( utan att det strilar) hade detta gått så hade den vackra killen fått flytta hem till mig för länge sedan.
Han är så stor, väger 2,2 kg
Halloj! Nu har jag fått tillbaka min dator!!! 
Han är otroligt vacker, Tuska. Hoppas du finner ett bra hem åt honom. Jag känner mig nödgad att flytta din tråd till kattungeprat. Men öppna gärna en "till salu-tråd", om du vill det.
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Sör pojken ! Han liknar morfar så mycket.
Han är verkligen urläcker!!!
Hade jag inte Obi här hemma så hade jag varit MYCKET intresserad! Men en hane får räcka. Tyvärr. Blåtabby är ju en liten dröm jag har annars…..