1 Rödmaskad hane kvar!!!Till Salu!!
Nu e det bara Aslan kvar i kullen o det e inte så illa minsann..Han e en riktigt trevlig gullegris som spinner så det ekar!!Jättekul personlighet har han..Han e väldigt tuff inte rädd för nåt..Han e van vid barn o stor hund..I hans stam finns endast siameser,engelska,amerikanska o finska importer!!Det här är en kille med längder!!Jag tror han blir stor..Han har fin päls som glänser o jättebra rödfärg..Han har lååång nos bra haka rak profil stora öppna öron som sitter något högt än..Ögonen är sneda o djupblå!!Ej djupliggande..Lååånga ben låååång svans!!Men framfor allt hans personlighet e underbar!!!

En suddig profilbild,men man ser i alla fall formen..:)

Superskjønn gutt.
Vil du at jeg skal låse tråden eller skal den være åpen for kommentarer?
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nej den kan vara öppen:)
Om tråden ska var öppen, måste jag tyvärr flytta den till kategorin Kattungeprat, då vi beslutat att samtliga "till salu-trådar" ska vara låsta. Hur vill du göra? 
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
#4 Når katten er borte danser musene på bordet 

Haha neida,men det var så trist og stille her og nesten ingenting virket. Da var det så koselig å ha de nye "kattunger til salgs" trådene åpne.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#5 Ja…joo, det tycker faktiskt jag också. Men medlemmar vars trådar blivit låsta blir griniga och känner sig orättvist behandlade…så jag är tvungen att trampa på bromsen här.
Alternativet är att vi har en ny omröstning om "till salu-trådarna" i höst när alla är tillbaka på plats framför datorn.
Ps. Förlåt att vi kapar din kattungetråd, ElisaCosmos. Jag måste också tillägga, att din pojke inte går av för hackor…en riktig liten goding!
Jag har bytt kategorinamn på tråden. Under kategorin "kattungeprat" kan endast sajtens medlemmar läsa. Öppna gärna en ny tråd under "kattungar till salu" för att nå även icke medlemmar!
Nilla
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus