Mysteriet med en filt:)

Ja det er uhyre fort de kan flytte seg..iallefall om de h;rer maten bli [pnet
I alle dager..Naa har jeg mistet de siste bokstavene i alfabetet 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Hela historien är under redigering , det kommer mer, men det är inte lätt när allt försvinner hela tiden
# 2 Nei det er sant.

Jag har gett upp!
Du kan ju inte ge upp! Då får vi ju inte veta vad som händer ju!
/Elisa

Jag har skrivit samma text och laddat upp samma bild 4ggr utan att det finns, bara default, hur ska jag kunna avsluta historien med 2 bilder till med text

Haha, jag blev inte klok på vilken poängen var. Men nu fattar jag att det inte var en subtil rebus du påtat ihop :-)) Kämpa på! Jag vill ju se upplösningen!
Om du prøver på å legge de i to nye innlegg da.Så kan jeg sette de sammen til et etterpå.Fungerer det?
Vi vil jo se hvordan det ender 

Det är slutet som är det bästa, tyvärr. Önskar att jag kunde gett er hela berättelsen, kan ju pröva med att lägga in de andra bilderna utan text, hoppas ni fattar poängen, om inte så letade jag länge på gården och hos grannar innan jag hittade filten igen på toan( det blåste då som idag rejält), Molly var boven i dramat, Hakkepelitta/ Jenny pratade jag med i tele när jag kom på och fotate henne när hon gjorde det nästa gång.
Misstänkte att det var nåt sådant…*s*
Visst är de härliga då de rymmer iväg med med filtar och mattor…:)
/Elisa

Så gulligt 
"historen som blev pannkaka av"
haha ble dobbelt morsomt dette her. Molly er iallefall kjempeskjønn der hun går å drasser på den kjempestore filten.
ha ha ha ljuvligt
Hahaha, hon är ju för söt lilla Molly när hon drar iväg med filten! 
Det bästa var att Molly verkligen var ungefär en åttondel så stor som filten, för nu har jag träffat både henne och filten "live" :D :D
Söta lilla Molly sände ut matte på jakt efter filten, tihihi

Haha, jag blev inte klok på vilken poängen var. Men nu fattar jag att det inte var en subtil rebus du påtat ihop :-)) Kämpa på! Jag vill ju se upplösningen!