Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 935 ggr
Himmeltinden
0

Vi har vært i Finland ;)

Jeg har vært på å en liten tur i Finland. Vi hadde en fantastisk flott tur ned til Tornio. Der jeg hentet hjem min nye lille pus.

Hennes navn er: FIN* Sultsinan La Gauloise, eller lille my. Som dem kalte henne for i Finland.

En van bicolur frøken…fantastisk nydelig, og har allerede slått seg til ro hos oss og ligger sammen med Bell Canto og sover. Det var da jeg så at lilla og hvit kan bli fantastisk flott..

TetraFelines
0

SÅ SÖÖÖT! GRATTIS OCH LYCKA TILL MED DEN LILLA!!

kalindas
0

Jättefin!Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Næmmen så skjønn en jente.Gratulerer så mye.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[lisme]
0

Gratulerer igjen! Søt lita frøken som sikkert blir nydelig som voksen!

paivi
0

Grattis!

Jag smygläste om detta redan ett par dagar sen, faktiskt… på Sultsinas blogg ;) Undrade när vi skulle alla få läsa nyheten på Siames iFokus…

ElisaCosmos
0

WOW!!!Grattis!!!Till en fin kisse med Ovanlig färg!!!Kyss

ossilian
0

Åh, vilken sötnos! Kan du inte lägga ut fler bilder? Jag bara älskar vantecknade!

Helenaf76
0

Oh, grattis! Vilken sötnos!! Kyss

MijmuPix
0

En förtjusande söt liten fröken! Ser redan fram emot fler bilder på henne! Skrattande

zeldtrix
0

Stort grattis till vitfläcken! Jättefin!

Ziamizzimo
0

En vakker liten jente. Som helt sikkert vil tilføre oppdrettet ditt mye spennende. Kyss

Himmeltinden
0

Tusen takk for alle komentarene, så koselig Skrattande

Flere bilder av lille jenta fra Finland. Hun er bare helt fantastisk. Hun har vært her bare ett par dager. Allerede er hun sammen med alle mine andre katter.  Lille Rose fikk seg en ny lekekamerat, noe hun syns var kjempetrivelig…:)

Rosa og lille my

Kosestund med Bell canto

Prinsessa

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
SacredSouls
0

Så nydelig hun var KyssKyss Er så artig med den mørke halen synes jeg. Grønne øyne er virkelig pent på helt hvitt.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

kalindas
0

Hon är jättevacker! Kyss
Har alltid önskat mig en Van. Får se när möjligheten/platsen finns för en…

/Elisa