4 kattungar kvar...

Ursäkta den röriga bakgrunden men vi hamnade i kontoret där vi har installerat en ny skrivare.
Den kartongen är toppen att leka på!
De är jättefina!
Gillar den rödmaskade killen bäst, jättevacker. 
/Elisa

Åhhh vilka fina ungar! Cremepojken är för söt! Det är farligt att vara ute på forumet nu när det finns så många kattungar. Blir alldeles för suktad.
Hängde inte med att det var en röd o en creme. Det är denna jag gillade.
Fast ser gärna mer av den rödmaskade också. Synd man redan har huset fullt av pojkar.
/Elisa

Jättefin!
/Elisa
ÅÅÅ stort sukk!!!
Jeg er så betatt av disse kattungene dine Avions. Lille blå gutten og cremegutten er så spesielle og skjønne begge to.Alle er kjempefine men de to skiller seg sånn ut.
Får vi se bilde av hun du skal beholde også? 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Fantastisk lekker er hun.
og det er dem alle.
Paddan och den blå hanen - mums!
Oj så nydelig hun var blitt.Hun var jo den vakreste av de alle da.T.o.m cremegutten må nok se seg slått av den frøkna der.
Vilka fina kattungar du har. Jag tror att jag blev lite kär så här på förmiddagen, Andalou mums!

Vackra kissebebisar!! 
Åhh, Anki, de är så fina allihop! Vad de har vuxit sedan jag såg dem. Vad synd att den blå bara har en testikel nere. Hoppas att den "kommer tiill rätta". Än är det ju inte försent även om det inte är så stor chans att den kommer så här sent. Andalou är väldigt läcker tycker jag.

Tack alla för de fina orden om mina bebisar!
#19…ja jag är nog inställd på att lille blå får bli en stilig kastrat.
Jag tycker mig nästan se hur dom växer
Pojkarna har blivit så stora o granna.
På söndag åker chokladen- sen är det bara resten kvar!
#16…ja, cremen, blå och paddan är lite outstanding faktiskt. Dom gör mig väldigt stolt!
#17…hehehe…han finns här, klar för hämtning

Cremekillen blir jag frestad av vill jag säga,men Oj vad fin paddan ser ut då!!!!!!!WOW!!!!!!!!!!Det e jobbigt när man börjar fästa sig!!Jag har också börjat se en av mina hanar som kastrat här:)

#21…han finns här till dig om du vill!

Andalou
Som dem har vokst.Tiden går altfor raskt. Padden er nok min favoritt,beholderen 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

*puffar upp tråden lite*

Ja jag hade tagit cremehanen om jag hade haft plats för massor av kissar!!!!Han e superfin!!
Nei nå synes jeg du kunne lagt inn noen nye bilder 

*venter spent*
Å den creme gutten den var bare nydelig, men sorry jeg har t gutter og det får holde. Å så er jeg veldig svak for padder. Den var bre så fin.