Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 1746 ggr
HeidiK
0

Bebiser født 11.juni!

Litt over midnatt på den 11. juni ble det født bebiser her igjen :o)

De er etter S*Concinnus Honey Pie (OSH n24) og (N)Sacred Soul's MyImmortal (SIA d)

Fødelen gikk kjempeflott og Bindi klarte det hele supert. Bebisene hadde fødselsvekter på 118g, 133(Förvånad) og 95 g. De går alle opp supert i vekt og den største av de er snart på 300 gram allerede Skrattande

Det er 1 SIA n gutt, 1 OSH n/b 24 gutt og 1 SIA med litt ukjent kjønn ennå *LOL* Den blir mest sannsynlig b/c (21) hvis det er gutt eller h/j (21) om det er jente :o)

Sånn her var de når de var 2 dager gamle Kyss

SIA n

SIA 2

Orientaleren

Og sånn her ser en skikkelig TYKK siameser ut Räcka ut tungan

Så er det litt bilder av de 5 dager gamle - det er veldig morsomt, for jeg har nå min første brunmaskede og fargen er så tidlig enn de fargene jeg har hatt før :)

Imorgen er de 1 uke og de vokser veldig bra og virker sunne og sterke :)

Avions
0

Nämen! Vilka fina bebisar!!!!Kyss

Attacks
0

Å,så morro. Der klarte du ikke holde på hemlissene lenger Kyss

Det er så fint at jeg kjøpte meg ny stooooor trillekoffert i går.Den er det massevis med plass i til….. hmmm 6 kattunger. Og når jeg kommer på besøk gangen etter første ferie besøket mitt,da kan dem komme hit å få fri barneoppdragelse av Decibell Skrattande

Gratulerer med enda et kjempeflott kull!! Og grattis til den stolte farmora i Drammen også.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
0

Grattis till ännu en kull, nu har du fulla huset med bebisar. Det kommer att bli livat å glatt en tid framöver nu. Härlig tid. SIA n pojken blir den kvar hos dej  ?? / Inger

Helenaf76
0

GRATTIS till jättefina bebisar!! Många pussar till dem och den duktiga mammanKyss

Bokskogens
0

Grattis till jätte fina bebisar! Kyss

kalindas
0

grattisGlad

/Elisa

Beige
0

Grattis!

Vilken liten söt mörk nos den brunmaskade siamesen har, riktigt pussvänlig.

Morbror Kotten skickar ett stolt grattis till syster yster.

Nilla
0

Stort grattis, Heidi! De är underbara!!! Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

KyssKyss Næmmen der var barnebarna mine jo.Gratulerer så masse igjen.Så deilig det var at fødselen gikk så fint. Han hadde jo litt av en vekt han ene. 

De er jo så nydelige Heidi.Tassen og Bindi fikk virkelig noen flotte bebiser.Kyss

klem fra stolt farmor

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Caroline22
0

Grattis med kull..Disse ser flotte ut Heidi..Liker den brune best!!

Caroline

ossilian
0

Åh, grattis Bindi och Tassen för den vackra kullen! Och grattis till dig med så klart, Heidi ;-)

MijmuPix
0

Grattis!! Skrattande  Underbara små bebisar! Ser redan fram emot fler bilder på de små (och den tjocke!) vartefter de växer!

BareEssentials
0

Grattis :) urgulliga

AFamosa
0

GRATTIS! härlig trio - och du, 133g vilken kluns!!!!! "planar" han inte ut med de övriga så kan man ju undra hur han ser ut om ett tag, spännande :o))

Louise

Qetesh
0

Jättegrattis till bebisarna!! Skrattande Vilka sötnosar, ser fram emot att få se mer bilder på dem! Glad

HeidiK
0

Tusen takk alle!

De er kjempefine bebiser og Bindi er knallflink med dem. Hun har masse melk og det er jo beviset på de runde og gode magene deres Kyss

Det blir spennende å se de utvikle seg fremover - jeg vet ikke om den brunmaskede gutten blir her Inger, men alle gutter er jo uimotståelige syns jeg, så det blir vanskelig fremover. Hehe Cool

Det ser ut til at den andre siamen er en jente (foreløpig får man vel kanskje si. Hehe) og da har vi en sjokoladeskilpadde eller lillapadde som mulig er tabby - det må vi vente å se på :)

Liljekatten
0

Vilka sötisar! Och vilken tjockis du har där! Ingen brist på mat där inte! Skrattande

paivi
0

Grattis till bebbarna :D

oscarsine
0

Grattis igjen med babiser, og grattis til bestemor Line i Drammen.

Jeg har vært å sett dem "live" idag og de er kjempe herlige med deilige tykke mager. Og jeg likte også han brune feite bestCool

Pernille

cerwinvegas
0

pluttinuttisar..GRATTIS Heidi

HeidiK
0

Her kommer noen 12 dagers bilder av dem. Bindi er så stolt av dem og en meget rolig mamma med masse melk.  Hun storkoser seg virkelig Skrattande

De vokser veldig, og alle veier godt over 300 gram og siamesergutten runder nok 400 gram om ikke så alt for mange dagene. Hehe Cool

SIA n - gutt Kyss

Har han ikke en lekker kropp Cool

SIA h/j (21) jente Kyss

OSH n/b 24 gutt Kyss

De er så gode!! Kyss

Helenaf76
0

Vilka små sötnosar!!! Kyss

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Caroline22
0

WOW..Det må være fløte i di puppene Heidi;-)) Kattungen ser super flotte ut..Siamene ser ut som mine favoritter så langt.

Attacks
0

Nå kan jeg telle timer til jeg får sussa og nussa litt på hele skokken din Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

SacredSouls
0

KyssKyss Nyyyydelige vakre små. Bestemor i Drammen er så stolt av de så.

Pappa Tassen hilser, om enn noe uvitende Skrattande

Attacks
0

Jeg var jo å hilste på disse for få dager siden. Jeg tror aldri jeg har sett så tykke bebiser før.Dem var fryktelig gode alle 3.

SacredSouls
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja nå vil bestemor se nye bilder snart

Attacks
0

Er matfar som er barnevakt.Heidi er på utstilling denne helgen,så skal dem jo flytte i nytt hjem til uka. Men hvem vet,kanksje der er tid til nye bilder likevel?

Nilla
0

Nu är det dags att uppdatera tråden, Heidi! Skrattande

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Attacks
0

Snakka med Heidi sent i går.Dem flytter inn i det nye huset i dag,så bildene kommer ikke helt med det første.Nå er alt kaos innen dem får alle ting på plass. Men dere kan sikkert bare glede dere,for dem er sååååå skjønne.

[hakkapelitta]
0

Ojojoj! Hur har jag missat det här?! SÅÅÅ nydelige bebisar! Den gosmagen går inte av för hackor inte! :D

Rithwa
0

Grattis till de vackra småbebbarna. Önskar dig all lycka med dem.

HeidiK
0

Vi er på plass i nye huset vårt og det er litt kaos for tiden Cool

Skal få tatt bilder litt senere idag og lagt inn om det passer seg slik Skrattande

tuska
0

Hoppas du inte tappat bort någon kisse i flytt bestyrenGlad 

Längtar efter nya bilder på dina små

HeidiK
0

Ingen bebiser tapt i flyttekaos Cool

Her kommer noen nye bilder av bebisene som er fylt 3 uker Kyss

Vår søte jente som skifter mellom å være sjokoladepadde og lillapadde fra dag til dag - for tiden en sjokopaddetabby

Vår brunmaskede gutt med de store lungene

Vår sjokoladespottede gutt som har nesten like store lunger som broder'n

Nå skal de snart i kattungegården - de er veldig aktive og supernysgjerrige på verden utenfor. Da blir nok de andre kattene glade også for litt selskap :o)

kalindas
0

Kyss

/Elisa

Avions
0

Nämen titta så fina!Kyss

Caroline22
0

Nydelig babiser…Nå liker jeg jenta best;-))

tuska
0

Så fina ungar du har Heidi.  Jag nämner inte någon favorit för jag tyckte alla va bedårande vackra // Inger

Helenaf76
0

Vilka små sötnosar!! Kyss

SacredSouls
0

KyssKyss Så skjønne de er Heidi. Jeg synes jenta lignet på pappa Tassen som bebis. Super fine alle sammen.

Klem fra pappa og stolt bestemor

HeidiK
0

Takk takk alle - de er supersjarmerende alle sammen og igår tok 'lillegutt' å spiste litt tørrfor også - sto å slikket meg på fingrene etterpå Räcka ut tungan

Jenta blir bedre hun også, håper hun får et fint uttrykk. Orientalergutten er en skikkelig god bamse Kyss

Siamgutten er ikke så veldig fotogen. Løfter man han, legger han på ørene som en riktig utstillingskatt Cool

Har noen flere bilder, men syns ikke helt man får frem hvor fin han er i virkeligheten, men men - det blir vel bedre bilder etterhvert Skrattande

Beige
0

Nu är jag nyfiken på nya bilder på Bindis vackra småttingar ….

(tittade på din hemsida men hittade inga där heller)

Jag tar gärna några nya bilder på western-kullen också ;-)

zeldtrix
0

Kyss

Attacks
0

Syns også du snart må vise begge kullene dine Heidi. Jeg storkosa meg i helgen med alle sammen,heldige meg Skrattande

SacredSouls
0

Ja det synes jeg også. Vil se barnebarna mine Räcka ut tungan

Men imens kan jeg fylle opp med dette bildet av mamma og pappa når hun var på besøk. Jeg synes det var så koselig bilde.

Vil du kose litt om jeg vasker deg godt vakre Bindi?

HeidiK
0

Haha - de er så søte på det bildet der Cool  Han er en skikkelig sjarmør han Tasse-mann :o))

Skal legge inn noen bilder av raringene mine som er 7 uker gamle :-)

De har fått navn som forbindes med Frank Zappa ;)

(N)Longitude's Dweezil - SIA n gutt

7uksiames4.jpg picture by haydii

7uksiames.jpg picture by haydii

(N) Longitude's Phydeaux - OSH b24 gutt

7uksiames5.jpg picture by haydii

(N) Longitude's Diva Muffin - SIA h21 jente

7uksiames6.jpg picture by haydii

Så litt ymse bilder :o)

7uksiames3.jpg picture by haydii

7uksiames2.jpg picture by haydii

Sånn :o)

kalindas
0

Så fina!Kyss

/Elisa

MijmuPix
0

Ooooh vad fina de är dina bebisar! Skrattande

SacredSouls
0

Så fiiiiiine barnebarn KyssKyss Kyss Tassen er umåtelig stolt og det kommer Knut til å bli når jeg forteller om navnene også.

Helenaf76
0

Oj vad de har vuxit :-) Vilka sötnosar!! Kyss

ossilian
0

Åh, den där Diva Muffin är bara såå vacker!! Underbar kull, Heidi!

SweetWishes
0

Gud så underbara!!!

paivi
0

Awwww…  Kyss

Beige
0

Jag blir alltid lika förvånad över hur mycket de hinner växa på några veckor.

Så fina!

De två sista bilderna är ljuvliga.