Bebiser født 11.juni!
Litt over midnatt på den 11. juni ble det født bebiser her igjen :o)
De er etter S*Concinnus Honey Pie (OSH n24) og (N)Sacred Soul's MyImmortal (SIA d)
Fødelen gikk kjempeflott og Bindi klarte det hele supert. Bebisene hadde fødselsvekter på 118g, 133(
) og 95 g. De går alle opp supert i vekt og den største av de er snart på 300 gram allerede 
Det er 1 SIA n gutt, 1 OSH n/b 24 gutt og 1 SIA med litt ukjent kjønn ennå *LOL* Den blir mest sannsynlig b/c (21) hvis det er gutt eller h/j (21) om det er jente :o)
Sånn her var de når de var 2 dager gamle 
SIA n

SIA 2

Orientaleren

Og sånn her ser en skikkelig TYKK siameser ut 

Så er det litt bilder av de 5 dager gamle - det er veldig morsomt, for jeg har nå min første brunmaskede og fargen er så tidlig enn de fargene jeg har hatt før :)

Imorgen er de 1 uke og de vokser veldig bra og virker sunne og sterke :)

Nämen! Vilka fina bebisar!!!!
Å,så morro. Der klarte du ikke holde på hemlissene lenger 
Det er så fint at jeg kjøpte meg ny stooooor trillekoffert i går.Den er det massevis med plass i til….. hmmm 6 kattunger. Og når jeg kommer på besøk gangen etter første ferie besøket mitt,da kan dem komme hit å få fri barneoppdragelse av Decibell 
Gratulerer med enda et kjempeflott kull!! Og grattis til den stolte farmora i Drammen også.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

GRATTIS till jättefina bebisar!! Många pussar till dem och den duktiga mamman

Grattis till jätte fina bebisar! 
grattis
/Elisa
Grattis!
Vilken liten söt mörk nos den brunmaskade siamesen har, riktigt pussvänlig.
Morbror Kotten skickar ett stolt grattis till syster yster.
Stort grattis, Heidi! De är underbara!!! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Næmmen der var barnebarna mine jo.Gratulerer så masse igjen.Så deilig det var at fødselen gikk så fint. Han hadde jo litt av en vekt han ene.
De er jo så nydelige Heidi.Tassen og Bindi fikk virkelig noen flotte bebiser.
klem fra stolt farmor
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis med kull..Disse ser flotte ut Heidi..Liker den brune best!!
Caroline

Åh, grattis Bindi och Tassen för den vackra kullen! Och grattis till dig med så klart, Heidi ;-)
Grattis!!
Underbara små bebisar! Ser redan fram emot fler bilder på de små (och den tjocke!) vartefter de växer!
Grattis :) urgulliga

GRATTIS! härlig trio - och du, 133g vilken kluns!!!!! "planar" han inte ut med de övriga så kan man ju undra hur han ser ut om ett tag, spännande :o))
Louise

Jättegrattis till bebisarna!!
Vilka sötnosar, ser fram emot att få se mer bilder på dem! 

Tusen takk alle!
De er kjempefine bebiser og Bindi er knallflink med dem. Hun har masse melk og det er jo beviset på de runde og gode magene deres 
Det blir spennende å se de utvikle seg fremover - jeg vet ikke om den brunmaskede gutten blir her Inger, men alle gutter er jo uimotståelige syns jeg, så det blir vanskelig fremover. Hehe 
Det ser ut til at den andre siamen er en jente (foreløpig får man vel kanskje si. Hehe) og da har vi en sjokoladeskilpadde eller lillapadde som mulig er tabby - det må vi vente å se på :)
Vilka sötisar! Och vilken tjockis du har där! Ingen brist på mat där inte! 

Grattis till bebbarna :D

Grattis igjen med babiser, og grattis til bestemor Line i Drammen.
Jeg har vært å sett dem "live" idag og de er kjempe herlige med deilige tykke mager. Og jeg likte også han brune feite best
Pernille

pluttinuttisar..GRATTIS Heidi

Her kommer noen 12 dagers bilder av dem. Bindi er så stolt av dem og en meget rolig mamma med masse melk. Hun storkoser seg virkelig 
De vokser veldig, og alle veier godt over 300 gram og siamesergutten runder nok 400 gram om ikke så alt for mange dagene. Hehe 
SIA n - gutt 

Har han ikke en lekker kropp 
SIA h/j (21) jente 

OSH n/b 24 gutt 

De er så gode!! 

Vilka små sötnosar!!! 

/Elisa

WOW..Det må være fløte i di puppene Heidi;-)) Kattungen ser super flotte ut..Siamene ser ut som mine favoritter så langt.
Nå kan jeg telle timer til jeg får sussa og nussa litt på hele skokken din 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Nyyyydelige vakre små. Bestemor i Drammen er så stolt av de så.
Pappa Tassen hilser, om enn noe uvitende 
Jeg var jo å hilste på disse for få dager siden. Jeg tror aldri jeg har sett så tykke bebiser før.Dem var fryktelig gode alle 3.
Er matfar som er barnevakt.Heidi er på utstilling denne helgen,så skal dem jo flytte i nytt hjem til uka. Men hvem vet,kanksje der er tid til nye bilder likevel?
Nu är det dags att uppdatera tråden, Heidi! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Snakka med Heidi sent i går.Dem flytter inn i det nye huset i dag,så bildene kommer ikke helt med det første.Nå er alt kaos innen dem får alle ting på plass. Men dere kan sikkert bare glede dere,for dem er sååååå skjønne.
Ojojoj! Hur har jag missat det här?! SÅÅÅ nydelige bebisar! Den gosmagen går inte av för hackor inte! :D
Grattis till de vackra småbebbarna. Önskar dig all lycka med dem.
Rithwa

Vi er på plass i nye huset vårt og det er litt kaos for tiden 
Skal få tatt bilder litt senere idag og lagt inn om det passer seg slik 
Hoppas du inte tappat bort någon kisse i flytt bestyren
Längtar efter nya bilder på dina små

Ingen bebiser tapt i flyttekaos 
Her kommer noen nye bilder av bebisene som er fylt 3 uker 
Vår søte jente som skifter mellom å være sjokoladepadde og lillapadde fra dag til dag - for tiden en sjokopaddetabby

Vår brunmaskede gutt med de store lungene

Vår sjokoladespottede gutt som har nesten like store lunger som broder'n

Nå skal de snart i kattungegården - de er veldig aktive og supernysgjerrige på verden utenfor. Da blir nok de andre kattene glade også for litt selskap :o)

/Elisa

Nämen titta så fina!

Nydelig babiser…Nå liker jeg jenta best;-))
Så fina ungar du har Heidi. Jag nämner inte någon favorit för jag tyckte alla va bedårande vackra // Inger

Vilka små sötnosar!! 

Takk takk alle - de er supersjarmerende alle sammen og igår tok 'lillegutt' å spiste litt tørrfor også - sto å slikket meg på fingrene etterpå 
Jenta blir bedre hun også, håper hun får et fint uttrykk. Orientalergutten er en skikkelig god bamse 
Siamgutten er ikke så veldig fotogen. Løfter man han, legger han på ørene som en riktig utstillingskatt 
Har noen flere bilder, men syns ikke helt man får frem hvor fin han er i virkeligheten, men men - det blir vel bedre bilder etterhvert 

Nu är jag nyfiken på nya bilder på Bindis vackra småttingar ….
(tittade på din hemsida men hittade inga där heller)
Jag tar gärna några nya bilder på western-kullen också ;-)

Syns også du snart må vise begge kullene dine Heidi. Jeg storkosa meg i helgen med alle sammen,heldige meg 

Haha - de er så søte på det bildet der
Han er en skikkelig sjarmør han Tasse-mann :o))
Skal legge inn noen bilder av raringene mine som er 7 uker gamle :-)
De har fått navn som forbindes med Frank Zappa ;)
(N)Longitude's Dweezil - SIA n gutt

(N) Longitude's Phydeaux - OSH b24 gutt

(N) Longitude's Diva Muffin - SIA h21 jente

Så litt ymse bilder :o)

Sånn :o)
Så fina!
/Elisa
Ooooh vad fina de är dina bebisar! 
Så fiiiiiine barnebarn 
Tassen er umåtelig stolt og det kommer Knut til å bli når jeg forteller om navnene også.

Oj vad de har vuxit :-) Vilka sötnosar!! 

Åh, den där Diva Muffin är bara såå vacker!! Underbar kull, Heidi!
Gud så underbara!!!

Awwww… 
Jag blir alltid lika förvånad över hur mycket de hinner växa på några veckor.
Så fina!
De två sista bilderna är ljuvliga.