Våre bebiser
Vårt kull etter (N)Attack's Susie Q (OSH f24) og EC (N)Morcheeba's Legolas (OSH n03) ble født tidlig på morgenen den 25.april.
Susie fikk 3 store gutter på henholdsvis 113, 107 og 117 gram og klarte seg superflott. Hun er en virkelig fantastisk mamma og jeg er mektig stolt av frøkna vår!
Jeg er superglad for å ha fått 3 gutter! Tenk de som er så herlige, de må vel alle bli værende til slutt
De maler/spinner hele tiden og elsker oppmerksomhet allerede. Når jeg titter inn til dem våkner de og vil helst plukkes opp. Det er utrolig at det er så tidlig også :)
Type og slik må man se ann, kombinasjonen av disse linjene er ikke gjort før og det er litt sene linjer bak dem. 2 uker er en rar alder også, men det trenger man ikke si at jeg syns de er verdens flotteste bebiser. Superherlige er de også :o)
Siden det er et "ku-kull" så har de fått western/cowboy navn
(N)Longitude's Sundance Kid OSH d (24)

(N)Longitude's Red Cloud OSH d 03 24

(N)Longitude's Jesse James OSH n03

Gud så underbara dom är svart/vita var ju hur charmig som helst..
Ååå vilka fina småttingar, vilka härliga färger.
De måste du visa många bilder på framöver.
Grattis igen till en förtjusande gosse-trio!
Vilka coola namn de har fått!

Grattis till de vackra bebbarna!

Åhh! Vad supersöta de är!!
De ser helt vidunderlig herlige ut, Heidi! Som nevnt et annet sted, faller jeg alltid litt ekstra for røde gutter. De pleier å bli så utrolig sjarmerende! Og snille. Kosete. Rett og slett vidunderlige! :)

Fantastiskt vackra barn, grattis 
Den rödvite killen kan du skicka till mig.
/Elisa
De 3 sjarmtrollene er jammen på farten. Nå er dem jo her inne også jo
Dem er så nydelige alle 3.Og det er deilig å vite at Susie har arvet morsegenskapene til sin mor,bestemor og oldemor igjen. Decibell er en kul mamma å ha,men jeg tror Susie blir enda kulere.Og sammen med kule onkel Sivert,hvordan skal dette ende 
Gleder meg til bestemor treff,veldig snart.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Grattis till en underbar kull!!! Du kan skicka hit alla 3!!!
Jeg vill ha gutt nr 1! Jättestort grattis!!! Fantastiskt pene gutter! 
Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Supersöta bebisar!! GRATTIS!!
Der var de jo endelig 
Gratulerer så masse igjen Heidi,så deilig at det går så fint med Susie. De små er super søte og jeg må bare smyge meg ut av tråden igjen for jeg har ikke godt av å se slike røde småttiser
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis till tre underbart vackra killar! 
Med lite grädde på så kan man äta upp dem allihopa! Hehe…

De gutta der er noen sikkelige stor sjarmører
Gleder meg til å hilse på dem igjen snart. De er super herlige alle sammen, men jeg er jo veldig svak for sort-hvit
og spesielt de som Oscar er pappa til
Klem fra en stolt pappa og bestemor

Ljuvliga gossar 

Denna tråd har jag längtat efter. Äntligen!! Jag vill följa dem dagligen ;-) Jag är väldigt förtjust i den röd/vita gutten, han har ett alldeles speciellt uttryck. 

Vilka underbara grabbar!!!
#17 Den röd/vita är miiiin! 

/Elisa

#19 Vi får väl se vem som springer snabbast till Oslo
Heidi, sätt på kaffet!
Dessverre,her kommer gledes dreperen…hihi.
Alle 3 er booket.En skal bestemor Heidi ha,en skal bestemor Pernille ha,og en skal bestemor Veena ha.Susie og Oscar er så rettferdige at dem laget akkurat en nok til hver 
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
#21 Pernille…det er meg du mener, va?!! Den röde gutta er min! Fast bestemor er jeg jo ikke…spiller det noen rolle, da? Sundance Kid, sukk!

Hvem skal ha hvem?
Vi skal ha dem på skift,1 uke,så bytter vi
Man kan ikke få nok av barnebarn,sånn er det bare 

:D Kan jeg bli lagt inn i turnusen?
Altså,jeg bare fleiper litt her.Selv om de ømme bestemor hjertene våres ikke vil gi slipp på dem
Man har så lyst på dem alle 3,og det går jo ikke.

Tusen takk alle sammen!
Jeg er så stolt av Susie og guttene mine! De er supersjarmerende og de røde har festet seg eksta hos meg også
Selvom alle 3 er superskjønne som gjerne alle gutter er 
Idag har de vært ute på gåtur alle sammen med en beskyttende mamma på slep, så snart er det på tide å dra frem den store kattegården til gutta 
Og Laska - du vet du har stående invitasjon, så det er bare å starte å løpe. Hehe 

#27 Pust… närmar mig Karlstad snart… ;-)
Kommer det ikke nye bilder snart? :)
Dine kattunger ser så glade og deilige ut at jeg hadde villet starte hver dag med å se på bilder av dem! For da blir jeg på så godt humør. :)
Tror du ikke jeg maser på henne hver dag.Jeg vet hun har MANGE bilder
Men jeg skal bort å kose med dem på mandag.Så skal jeg også besøke Pernille og kose med store og små der. Jeg anser meg som verdens heldigste 
#31: Ja, du er en riktig heldiggris! :)
Husk å ta med kamera!

Tusen takk Connie for de varme ordene - det varmer virkelig 
Så da legger jeg inn noen rare bilder av gutta som du kan nyte til morra-kaffen imorra tidlig. Hehe 

De ble litt sammenklemte, men du ser vel skjønnisene :o))
Fina bilder till min morgon fika…. Jag har ju fått äran att bli presenterade för dina bebisar sen tidigare. Nu är dom väl för goa.

Oh vilka små sötnosar!!! 
ÅÅÅ se på skjønningene da.Så store de har blitt allerede.
Nå virkelig nyter jeg morgenkaffen her jeg også.Sånne fine bilder kunne vi fått hver dag
Supersöta!
Nu får Skatan se till att löpa någon gång!!
/Elisa

Gud så söta kommer och hämtar alla 3
#32: Tusen takk, Heidi! Jeg misset dem til morrakaffen, for jeg måtte inn til Oslo grytidlig i morges, men nå får jeg dem til ettermiddagskaffen i stedet. :)
De ser så vidunderskjønne ut. Å som jeg ønsker jeg kunne ha holdt dem og nusset dem og luktet på dem og bare følt gleden ved å se dem.
For en trio du har fått der hjemme! :)

Ohh så söta

Finfina färger på finfina kattungar 
Nå har jeg da vært besøkt dem. Dem er bare supergode alle 3
Dem ser ut som om dem er minst 1 uke eldre,både i størrelse og bevegelighet,der dem jogger rundt deg og er bare kjempesosiale. Om ikke så veldig lenge til,så må nok gamle-mor reise på nytt besøk. Det var så vidt jeg ikke klarte å motstå fristelsen,med å ta med meg ihvertfall 1 bebis med hjem 

Vilka sötnosar!

Nå hadde jeg skrevet et langt innlegg, så ble Siames bare borte her - så utrolig irriterede! 
Bebisene her blir 5 uker idag (fredag) og er noen skikkelig store og flotte gutter. De har vært toalett-trente siden 3 uker ca og spiser godt av både mat og melk :o)
De har forlengst lært seg hvordan de klatrer opp i sofaen for å få kos og maler/spinner hele tiden og er noen skikkelige sjarmører 
Jeg er MEGET stolte av hjerteknuserene mine!
Et lite bildeutvalg følger
Sundance Kid - OSH d 24

Red Cloud - OSH d 03 24

Jesse James - OSH n 03

Så et lite bilde fra melkebaren (Jesse er gjemt bak Susie her)

Så et morsomt bilde fra dokassa som jeg tok for en stund siden

Bildene er litt sammentrykt (igjen Hehe), men det er fordi jeg ikke har forminsket de nok, så de ble litt rare noen.

Gud så nydelige de er Heidi. De to røde er jo bare helt supre da.Jeg synes han ene lignet pappan sin og den andre mamman.
Kjempefine bilder.

o vad stora de blivit. Riktiga läckerbitar! 
Red Cloud är absolut min favorit. En riktigt snygg gosse det, de andra är också jätte fina men RC är speciel.

/Elisa
Red Cloud 

Flotte babiser Heidi..Gleder meg til og se dem live;-)) Regner med at disse kommer på utstilling om ikke så lenge.
Caroline
De är ljuvliga alla tre men jag är lite extra förtjust i de röda pojkarna.
Vilken bra början på dagen att få se nya bilder på dina småttingar :D

Gud i himmelen, så fina de är! Och snygga!!

Nämen oj, hur har jag missat den här tråden?! Gud vilka sötnosar, jättefina killar! Själv är jag svag för den lilla svartvita, sååå söt
Ja det är de ju allihop, men är lite svag för svartvita kissar 
Det er så deilig å ha kattunger som er tidlig på både dogåing og spising. Da er det jo bare kosen og leken som står seg gjeldene.Og kattungekos er det vanskelig å få nok av.
Gleder meg til å hilse på dem igjen.Kanskje jeg rekker å hilse på dem så mye som 2-3 ganger igjen før dem flytter. 
Jaa, Heidi, vilka gullungar!!! Den röda pojken är fullständigt ljuvlig!
Men oooo vad dessa små gossar växer och blir stora och stiliga! 
Så söta de är!
Vilka finisar!

Ja Jesse James i hjärtat! Fy vilken sötnos! Jag älskar sådan där nosfläck också! <3

Nå er de hele 7 uker! Tiden flyr avgårde, og på oppfordring kommer et lite knippe bilder av gutta våre 
De er friske, freidige og så uuuuutrolig koselige og sjarmerende! De maler hele tiden og elsker både kos og lek. Det er virkelig en fryd og privilegie å få dele tiden med så herlige bebiser 

Sundance Kid

Red Cloud

Jesse James

Frost og vår røde sjarmør

Kjempefine guttebabiser,gleder meg til å se de på utstilling.De er så pene at en blir glad inni seg av å se på de.
Visst går tiden allt för fort, man vill stanna tiden nu en stund. Dom va granna katter, hela högen,

Oj vad de växer! Läckerbitar!! 
Jag håller med, vad de har vuxit. Det går snabbt framåt.
Bilden på dem alla tre i korgen var ju för mysig.
Så vackra!
/Elisa
När kommer Red Cloud hem till mig? 
Du har missuppfattat. Red Cloud ska flytta hem till mig…
/Elisa

Gud så nydelig Heidi!! Gleder meg til og se dem på Terak!!

gud så stora och fina dom blivt ialla 3
Utrolig at dem er blitt så gamle allerede.Nesten urettferdig at tiden skal gå så raskt. Gleder meg masse til å snart få hilse på dem igjen. Lurer på hvem som er min favoritt nå,dem har blitt så jevne. 
Så store de har blitt Heidi.Han lille røde er nok favoritten her.Han ser så god ut
Helt underbara ! Grattis

Tusen takk alle sammen!
Vi er utrolig stolte av gutta og de 2 røde er nok favorittene her i huset også, selvom de alle 3 er knallkoselige bebiser. De leker og herjer, så Hans (min samboer) som var "barnevakt" i helgen mens jeg var borte har hatt det meget morsomt med disse gutta. De har smisket skikkelig med han. hehe 

Dem är så vackra och charmiga dina killar, Heidi!!!
Vilket härligt litet gäng! De är underbara allihop! 
Host host….
gud vilka små knyten! :D