Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1150 ggr
Labolinas
0

Nu är hon äntligen här.

I helgen var jag i norge och hämtade hem min nya tjej - Coco Chanel´s Mercedes. Messi (som jag kallar henne) är en underbar men bestämmd tjej som för tillfälligt låter som en bengal så fort hon ser eller luktar någont främande, tom. våra fiskar är super äckliga tycker hon och vi skall inte snacka om de andra katterna de vill hon bara döda rakt av om det hade gått, tack och lov så bryr de inte sig om henne utan tycker att hon är töntig som låter som en leopard så fort de tittar på henne. Nå väl det tar väl ett par dagar innan hon har vant sig vid den nya miljön.

Här kommer några bilder på henne, dock inte de bästa.

Labolinas
0

En till

Labolinas
0

Och en sista

kalindas
0

Vacker liten tjej..:-)

/Elisa

Bokskogens
0

Grattis till nya tjejen!
Vad fin hon är! Lycka till i framtiden =^..^=

karitzy
0

Grattis til din vakre "Mercedes" Lykke til!Kyss

Karitzy(。❤‿❤。)

ElisaCosmos
0

Grattis vilken vacker tjej!!!Härligt!!!Lycka till!!Kyss

SweetWishes
0

jättefin :D liten prinsessa

Labolinas
0

Tackar så mycket.

#7 Liten prinsessa? Snararen en huligan som vet vad hon vill!

Liljekatten
0

Grattis till en vacker tjej!

Nilla
0

Stort grattis till en vacker flicka!Kyss

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

SacredSouls
0

Masse gratulasjoner til en veldig pen jente med et supert kosenavn Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Caroline22
0

Så bra at dere er vel hjemme;-))

Så bra at lille HEKSA si ifra hvor landet ligger…Neida, håper Messi tar seg litt sammen i løpet av ett par dager…Foxy sine kattunger er rett så bestemte.

Klem fra Caroline.(ex mamma.)

Labolinas
0

#12 Hexan har börjat att anpassa sig, hon vill dock fortfarande döda allt som kommer i hennes väg fast hon är betydligt lugnare nu i kväll än hon var tidigare idag, favoriterna här hemma är jag min man och den minsta sonen så hon vill ju inte döda alla tack och lov. Måste även få säga att hon är en helt underbar liten tjej som spinner hela tiden och är alltid med på ett hörn, just nu far hon runt på datorbordet i jakt på något att bita i.

Tack än en gång Caroline för denna lilla hexa hon är helt underbar.

Attacks
0

GRATTIS med din Messi. Jeg var også en av de heldige som fikk møte henne  i helgen. Høres ut som en skikkelig kul liten frøken. Takk forresten for en kjempehyggelig lørdag,Maria.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Anderssonskan
0

Men så fin liten tjej, låter som en som vet vart skåpet skall stå…

Labolinas
0

#14 Tack själv för en trevlig lördag, tråkigt att det var så varmt fast trevligt hade vi ju ändå.

Messi vet verkligen var skåpet skall stå, de andra katterna låter henne vara förutom Gaia hon är som ett plåster efter henne och det verkar som att hon gör detta bara för att retas

Helenaf76
0

Grattis till lilltjejen!! Supersöt!

MalinL
0

Grattis!

Connie
0

Grattis med norsk katt. :)

Hon ser ju riktigt så snygg ut, också! :)))

Mockfjardingen
0

Grattis till en jättefin tös! Hoppas allt går bra där hemma.

Förhoppningsvis får hon halvsyskon här hemma snart;)