Siames iFokus

Siames

Etikettfotogalleri
Läst 893 ggr
kalindas
0

Lite bilder på Odin...

Odin var vänlig nog att visa upp sig på klösträdet. Så jag fick lite nya bilder på honom…Glad

Nja…
Alla bilder blev kanske inte lyckade…Flört

/Elisa

Liljekatten
0

Han är så söt den lille pojken! Gillar hans profil skarpt! Den sista bilden på honom (?) var ju fin…Skrattande

kalindas
0

Ville ju bara visa hans fina långa ben…Flört
Profilen är som du säger superfin! Det enda jag egentligen saknar på honom är mer bredd över öronen. Annars tycker jag inte han har några direkta fel…Glad

/Elisa

ossilian
0

Ja, han har verkligen en fin profil! Sen ser han så oerhört gosig och vänlig ut också Kyss

kalindas
0

Måste bara visa denna härliga bild på Spidde!
Visst ser han ut som en liten söt hamster?…Skrattande

Ögonfärgen är 100% äkta..

/Elisa

kalindas
0

Jo Odin är en supersnäll katt. Lite stressad som fertil, men kissar inte inne. I alla fall så länge han får sin 200kr sand och lådan är kliniskt ren..;-)

/Elisa

flis
0

Båda ponkarna är jättefina. Blir det några Odin-ungar eller?

kalindas
0

Hade Odin fått välja, så absolut. Skatan verkar inte så intresserad dock…Fundersam

/Elisa

SacredSouls
0

Kjempefine bilder av Odin og Spidde er jo bare helt herlig. Han ser ut som en sånn skikkelig kosegutt hanKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Himmeltinden
0

Flotte bilder av hærlige puser KyssKyss

CoralReefs
0

Vad söt han är lille odin=)

JAg har lite svårt att se skillnaden på chokladtabbymaskat och bruntabbymaskat och speciellt på foto….

kalindas
0

Kan hålla med dej där. Men tycker det syns ganska bra på Odin då han har den varma chokladtonen i sina ränder…
Tror även att de flesta bruntabby har bättre maskning. Även om jag tycker Odins mask är ovanligt skarp.

/Elisa

kalindas
0

Spidde är en härlig katt. Han brukar mest sitta i mitt knää och titta mig i ögonen.
Sen kommer det ett par "Määä" jam med jämna mellanrum. Spidde jamar inte, han har ett speciellt jam, som även Saga ärvt…Skrattande

/Elisa

paivi
0

Fina bilder på vackra katter Skrattande

Hyacint1
0

Gnugga in honom med kattmynta så kanske lilla "madam" veknar av den goa doften, lavendel tror jag också går bra….;-)))