Siames iFokus

Siames

Etikett: kattprat
Läst 665 ggr
ramithi
0

Oppdatering av mine to blå + et ekstra

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hei her kommer et par bilder av mine to blå. Som dere vet er jo Lord den beste pga han har best ører, men en skal ikke se bare på ørene en må se på helteheten på katten og der er Luke (han som skal bo her) best.

Først Lille Lord

Å så er det Lucky Luke

Og så et bilde av min kattunge sikkere lekeplass. Har satt en valpegård rundt trappa oppe så ikke kattungene kommer seg verken ned trappa eller kan gå igjennom gelendet.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0344ac38-6a3e-46d6-8cf1-12553341ca07&Filename=kattungesikker lekeplass.jpg)

Så dette tror jeg var alt for meg i varmen.

SacredSouls
0

Så fint de hadde det ute på trappa. Både Lord og Luke er veldig fine begge to synes jeg.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

Hoppar dom inte över staketet? Det skulle mina huliganer gjort.

ramithi
0

Takk skal du ha Line. Ja dem begynner å komme seg begge to

Nei dem hopper ikke over. Kan hende noen av de voksne gjør det men ikke de små. De voksne står som regel utenfor å roper på meg "Kom å åpne for meg jeg vil inn" eller "Kom å lukk opp jeg vil ut" men vi har det ikke slik når vi ikke har kattunger.

Himmeltinden
0

Fine små blå prinser ;)

ramithi
0

Tusen takk skal du ha Aino.

Nonimonos
0

Väluppfostrade katter du har.

[lisme]
0

Ja disse små må være virkelig veloppdragne! Vi har samme valpegården og våre kattunger klatret over da de var ca 2,5 uke gammel. Men det er jo flott at vestlendingene oppfører seg bedre enn disse nordlendingene Cool

ramithi
0

Ja tusen takk begge to.

Jo dem er vel veloppdragene på en måte. Jeg vet ikke hva Lisbeth synes om ho dem fikk fra oss?

Ville og gale kan dem være . I dag reiset ene huskatten vår. kjørte henne ganske langt så vi skulle møtes.

[lisme]
0

Lille Phu? Eller Jeanne D´Arc for uinnvidde? Hun er en ekte rasekatt, dvs hun raser rundt i huset med ørene på skakke og kul på hale & rygg. Tar gjerne fraspark midt på veggen mens hun raser avsted. Tjohoi! Alle kattene her er skikkelig klatrepuser, ingen vegg er for høy - ingen gardin er for lang Cool

ramithi
0

Det var godt å høre at hun ikke har forandret seg noe. Du kan hilse henne å si at hennes søster Jamina er like henne der.