Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 832 ggr
Himmeltinden
0

Dark Rose og Sherry My Rose

Nye bilder på pusongene. Tenk dem er blitt 3 månder allerede

Dark Rose er enda ledig for salg. Men får jeg ikke solgt henne snart, kommer jeg ikke til å greie å selge henne heller. Har aldri før hatt en kattunge så lenge uten å få den solgt… Begge to har smeltet mitt hjerte totalt.

Dark Rose

Sherry My Rose

Rithwa
0

Vilka vackra kattungar du har. Lycka till med dem.

Liljekatten
0

Mums vad fina tjejerna är! Klart att Dark Rose ska bo kvar hos dej. Glad

Labolinas
0

Är välidigt sugen man har redan tillräckligt med kissar hemma. De är i alla fall väldigt fina båda två.

kalindas
0

Båda katterna är jättevackra!Kyss
Tänk om man var rik och hade ett större hus!

/Elisa

nelliots
0

#4 Ja tänk! Glad

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul

Juliette-
0

Fast Aino de har ju stått på hemsidan hon varit såld så jag var helt 100 på hon inte ens fanns kvar och jag kanske med flera där av har du inte fått så mycket förfrågningar. De är 2 helt underbara tjejer.

Himmeltinden
0

Ja det er riktig hun har stått som solgt helt til for ca 1 uke siden. Men hun som skulle ha henne trakk seg fra kjøpet. Pga av forståelige grunner.

Og mange av dem som stod på vent på dette kullet har skaffet seg en annen kattunge. Som jeg hjalp til med å finne for dem, siden dem ikke fikk noen kattunge av meg. For da trodde jeg todde jeg jo som sakt at Dark Rose var solgt.. Så derfor er lillefrøkena enda ledig. Men hun er så fin i mine øyner så om jeg ikke får solgt henne, får hun bli her hos meg.

[lisme]
0

Flotte jenter! Jeg kjenner suget ….. Cool

Himmeltinden
0

#8Skrattande

SacredSouls
0

Nydelige frøknerKyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Mia-
0

Dark rose är jättefin!! Skulle vilja ha..