Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 1203 ggr
Nonimonos
0

ute på äventyr

Idag följde Penny och Isa med Ozzy ut.

Ozzy är en van trädgårdskatt och han vart så glad när han fick med sig tjejerna ut. Penny följde honom som en igel men lilla Isa följde mest alla insekter som flög i luften.

Penny hade en skön stil ute i det gröna.

Isa på tur.

Penny och Isa

Vart tog hon vägen ?

Såg ni det där?

[hakkapelitta]
0

Holy hale!!!! Vilka piskor du har på flickorna!
Nu fick jag hemlängtan…..

SacredSouls
0

Kyss Så flotte bilder av nydelige katter.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

Tack tack

MijmuPix
0

Vad fint ni bor! Och vilka fina bilder på de tre stiliga trädgårdskatterna!

ramithi
0

Det var nydelige bilder av fine katter i det grønne. Så fint det er der du bor.

Nonimonos
0

Nu när sommaren är här så är jag rätt nöjd att jag bor som jag gör. Ett sagohus i skogen. men när det är grått och trist så rycker det i min stadsnerv. Men några år här ute gör mig nog gott så får jag ta staden igen senare.
Här är lite bilder på vårt hus från i våras - innan vi vart övervuxna utav grönska som vi är nu.

Beige
0

Jösses säger jag bara, vilket fantastiskt hus ni har!

Vill ha!!!!! Jag tar gärna dina vackra katter på köpet Flört

SacredSouls
0

Nydelig hus.. akk nå ble jeg grønn av misunnelse Skrattande Jeg vil også bo slik!!

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Nonimonos
0

hehe ni kan få komma hit och hjälpa mig den hopplösa trädgården.

kalindas
0

Vackra katter och ett jättefint hus!

/Elisa

Connie
0

Vilket underbart hus ni har, Lina! Och trädgården är absolut inte hopplös! Den ser frodig ut. Har stort potensial. Dessutom är det fint med trädgårdar som ser ut som äkta natur, så att säga. :)

En gång, när jag blir riktigt, riktigt gammal, skulle jag nog kunna tänka mig att flytta ut på landet. Om jag fick tag i ett sådant där hus… :)

Nonimonos
0

Vår trädgård ser inte bara ut som äkta natur - den är äkta natur!
Nu i sommar har vi fixat odlingslådor där vi nu har sallad, gurka och bönor och så en hel del kryddor. Så det händer saker ;-)
Vi grävde om hela grunden runt huset för några år sedan och efter det så tappade vi lite lusten med trädgården, det vart så mycket som skulle göras för att få det bra igen..
Men i år kom lusten tillbaka och det är byggts och grävts endel.

Något som jag absolut vill göra är en kattgård så att katterna kan gå ut och sola utan att ha med mig i hälarna hela tiden - men ekonomin har satt stopp hela tiden.