Veterinär 2 (Gbg)
Hej på er!
Inspirerad av Ingrid så tänkte jag se om ngn har bra tips på veterinär i Gbg. Jag har precis flyttat till Hisingen, har ingen bil eller tillgång till ngn, så det är kollektivt som gäller. Förslag?
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Hej!
Jag tycker att city hund och katt vid Erik Dahlbergsgatan är bra. Jag brukar ibland gå till vet Anna Gerbert där, hon kan vår ras.

Djursjukhuset då? Blåa Stjärnan? Fick bra service där med en hund.
#2 Hu!
**Kattungar till salu!
Västra Djurskukhuset tror jag är bra. Många duktiga veterinärer och nya fina lokaler.
Var där på visning, men har inte varit där med något djur.
/Elisa

Catarina Bewig jobbar i närheten av Lunden. Götets bästa veterinär om man har kissar
.
Jag har tidigare hört mycket bra om Göteborgs djurklinik i Backa. Någon som har erfarenheter därifrån?
**Kattungar till salu!
# 6
Ja jag gick dit förut, när jag bodde där. Men jag slutatde faktiskt gå dit, för att jag kände att de inte lyssnade på mig och idiotförklarade mig. Något som jag tyvärr upplever som ganska vanligt på större kliniker. Jag vill ha en vet som jag kan komunicera med och som respekterar mig som djurägare och uppfödare.
#3 Blå stjärnan har toppenveterinärer, dessutom är de bra på hjärtan, utraljud osv. Har varit där med en svår bitskada på en av mina Cornishar där de lagade henne utan att det kostade skjortan, dessutom har jag varit där med en kattunge med blåsljud på hjärtat, fick komma direkt och fick besked direkt.
Jag tycker att de är toppen!
Vill oxå slå ett slag för Kållereds vetrinärstation, där de har flera bra vettar.
Ha en skön sommar!!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan
#8 Hm.. Då hade du bättre tur än jag.
**Kattungar till salu!
#8 Tyvärr tycker jag att detsamma gäller för Blå Stjärnan som för vet kliniken jag skrev om ovan. Dessutom är Blå Stjärnan offantligt dyra.