/Elisa
kan bara gapa
Vilka fina ungar du jämt får fram

Halleluja så vackra hela högen är! Gillar bilderna på lemurerna ;-) När Blondie släpps ut på grönbete ser hon ut som en gasell på vårsprång ner mot vattenhålet ;-)
Ja her kan jeg bare sukke høyt og si WOW!!! For noen helt fantastiske små. De er så vakre alle sammen at man nesten ikke klarer å velge seg en favoritt. Sjokoladen var spesiellt nydelig da,men det var de virkelig alle sammen 
Den røde..ooooh!!!
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Vilka öron 
Söta kattungar och fina bilder!
Nydelige småpusa!

Vad fina de är, dina bebisar!
Vilka härliga bilder du har tagit, lemurerna
och kattungarna, särskilt de röda pojkarna 
Vad de har vuxit sen jag såg dem och dessutom blivit om möjligt ännu finare hela högen.
Fast ormen hade jag aaaldrig vågat ta i!
/Lillemor

Tack ska ni ha för fina kommentarer, de värmer ett mordershjärta :-)
Lillemor- ….det är sonen som håller i ormen, jag kan om nöden tvingar mig men avstår helst, vill rädda dom ändå så ibland blir det med hjälp av pinnar o påse :-)
Jo, visst har dom växt sedan du var här! rödtottarna har stora lurar, bra att ha något att växa i och växa i öronen de lär dom göra….säger mig erfarenheten :-))
Jaa, Louise…vilka ungar!!! Så otroligt roliga bilder också. Vilket fotoalbum!!!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus
Måtte også snike meg inn å titte. Nyyyyydelige
Nr 4 i albummet var noe ekstra.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Jisses, vad fina de har blivit! Särskilt de röda eller "krämiga", ser inte skillnad på de färgerna. ;-)
Men i albumet är det fortfarande dina lemurer som får mig att garva högt av glädje varje gång jag ser de bilderna! :)

Otroligt fina!

Mycket vackra, så stilrena och söta!

Jösses dom är fina 

Sockersöta 

Åh vilka sötisar!! 
Ditt fotoalbum är verkligen en riktig humörhöjare, härliga sommarbilder på underbart fina katter.
Lilla tabbypojken var ju helt bedårande och snälla säg att rödigarna är bokade!
(och om Tamboritos nya ägare skulle ångra sig så skicka honom till mig, sååå fin kille)

Tack för uppskattningen! Utebilderna i det gröna blir ju alltid bäst, bara att gå runt med kameran, alltid är det något hyss som pågår.
#21 Rödingarna ja, utan egen erfarenhet av dessa färger så antar jag att det är en röd o en creme …eller en röd och en sämre röd :-))
Du kommer väl ihåg svanstippen på den röda? kan ju vara till hjälp för den snickeri-sugne med en röd vinkelhake (!!!) Behöver du en sådan? roligare än röda laser-pass vill jag lova
Louise

Ååå. Her kan man bare sitte å se på bildene i evigheter. For noen nydelige små Louise. Alle er jo like skjønne.
Men den flotte sofan din..Er det vaskbart trekk ?

# 23 Vaskbart trekk? Absolut något annat vore totalt uteslutet ;) Vitt (tvättbart) är nästan det mest praktiska, på med lite fläck-bort om det behövs och sen tvätta tvätta tvätta tvätta, det blir aldrig missfärgat o blekt utan bara vitt vitt vitt :-)))..två dagar…
sen tvätt tvätt tvätt….
trött trött trött …

Vilka fina bilder du tar. Tycker det är skitsvårt- speciellt på ungar.

Var det du som sa engang "Renhet er en dyd" også mht katteri!!!
Enig til "dovre faller" 
Delikat og herlig, slik at jeg fåt lyst på alle dine vakre små 
Karitzy(。❤‿❤。)

Hej allesammans! Vi har lagt upp nya bilder på oss i vårt fotoalbum här på sajten :o)
Hälsningar
Umayah, Umarah, Uriah, Umberto och Umi
Fina fina fina bebisar, vilken härlig kull.
Den röda vinkelhaken är inte dum 

Underbar kull … Umberto ger mig unforeseen feelings of love 
Åååååh! Jag får sluta besöka det här forumet - jag blir ju alldeles sjuk!!!! 

~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
ÅÅååååå!! Ja her er det jo nesten så man blir sittende å synge serenader foran skjermen.
At det går an å få så vakre barn da. Noe så skjønt og fullstendig underbart som Umberto

Neste gang vil jeg ha rødt i mitt kull 
Putt