Kull født 8juli-08
Bare et bilde av kullet født 8 juli-08. Hele familien har det bare bra, og babisene er kvikke som lopper. Det blev 4 i kullet, 1 + 3. Mere informasjon finnes på min hjemmeside: www.feliselegance.net Mvh Tordine & cats

Vad kul med kattungar! Grattis! Jag blir så avundsjuk, vill också ha bebisar snart, men får vänta ett tag till. Jag hoppas du lägger in många bilder på kattungarna här så småningom. Lite spännande och inte helt vanliga färger.

Grattis till bebisarna! :-)

Oh Lord! Minns nog din förra kull, dessa fulländade grönögdingar. Ska bli så spännande att följa dessa. Grattis!!
Åh så roligt och spännande :D
Lycka till och grattis Tordine!

Så gøy..Grattis!! Er dette kullet etter Kristin B (Zinziras.) sin hunnkatt!?? Mamman til disse nydelige kattungen du hadde sist!?
Grattis!
/Elisa
#5 Stemmer det Caroline, mamman kommer fra Zinsiraz, men frøet til henne kom fra (N) Felis Elegance.

Grattis!
Gratulerer så mye med kattunger Tordine
Härligt! Jag är inte alls avundsjuk… 
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Så morro.blir spennende å se hvordan disse blir.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Småtassene er 1 uke på bildene. Mor og barn har det bare bra. Tordine & cats

Vi må jo også hilse på, men de er jo så små å vil ikke leke Tordine & cats

Men oh så näpna! Älskar den sista bilden när de hälsar på de små :D

Så herlige bilder av mor og hele familien.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Grattis Tordine med skjønne små:O))
Karitzy(。❤‿❤。)
Ohh så fina de vart =)
Småtassene sender en takk til dere alle. Ha en fortsatt fin sommer.
Her er noen bilder av kullet tatt i dag. Er ikke så lett å få noen gode bilder da mamman er det på sekundet og henter ungene

enda et

og så gutten

Dutti mamsen!
Å fina små knyten är det ju oxå
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
Så fine bilder av mor og barn.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Så nusselige.Dessuten så det ut som dem hadde så pene ansikter.
(N)Attack's Cattery ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/
Takk takk, det er ikke så lett å ta bilder av disse enda. Blir kansje bedre når de blir litt større. Legger ved et annet bilde av den spotta jenta. Mye mulig hun blir her i huset