Prinsen?
Ligger där förnöjt i fågelbadet och plaskar - punktligt två ggr/dag (tror det är samma i alla fall) Nu kunde jag inte motstå frestelsen att plocka upp pyret …Ska jag? ska jag inte? Tänkte nästan ..nästan alltså fatta mod, blunda och ge den en k… då jag raskt kom ihåg hur våra katter o hundar har sett ut då dom kysst grodor och skum o fradga stänker en bra stund efter prinsförvandlingsförsöket :-)))
Söt i alla fall tänkte jag och lät den simma vidare. Vem behöver en prins föresten? Apanaget är snålt tilltaget nu för tiden :o)))))

Vilken vacker groda! Nej den är nog vackrare som den är och en prins är nog väldigt bortskämd och pippinuttig :-)))
Snygg groda! Fast jag hade nog aldrig blivit frestad ens en gång att kyssa honom. Huvaligen… Men grodlår kan ju vara gott? Tror du han hör till de ätliga grodorna? Hehe.
Wow vilken snygging!!! Go girl go
om man inte vågar satsa så kan man inte vinna!!! skit i apanaget, det kan ju vara mannen du väntat på
Om du inte vill ha jonom så skicka hit honom jag är villig att kyssa vad som helst för lite romantik!!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Neimen, tenk hva du går glipp på Louise, så den der må du da kysse 
Karitzy(。❤‿❤。)

Jag tror att man måste kyssa många grodor för att få en prins.
Jeg tror du har helt rett i det #5
Og det er slett ikke alle froskene som ser ut som frosker heller!
Vad ska man med en prins till när man kan hitta en kung? ;-)))
#5,6 og 7 Haha! Så sant, så sant
Og du har vel funnet din konge Louise.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus