Vanskelig dag :)
Plötsligt blev det sommar igen! Fast i morgon blir det visst regn och äckligt ute igen. Fast de vackra sommardagarna är inte helt enkla att tackla, faktiskt. Tour de France fascinerar mig och jag älskar att följa med på de olika etapperna. Fast vi har ju inte tv i trädgården!!!
Så det blir svåra val, skall jag tillbringa dagen i trädgården ihop med katterna, eller skall jag sitta inne ensam och se på Tour de France?

Jag springer alltså fram och tillbaka mellan soffan inne och soffan ute. Katterna fattar ingenting. :)

Harriet har det också svårt sådana här dagar. Hon hänger ju nästan alltid i hälarna på mig, och i dag blev hon nästan sur på mig för hon tyckte jag flängde runt alldeles för mycket! :)
Själv tycker jag hon borde koncentrera sig om att börja löpa, men det har hon tydligen inte alls lust till…

Olivia brukar också hänga efter mig, men när de är varmt och vackert ute så väljer hon ibland att bli liggande i solen.
Jag saknar dessutom kattungar. Hade jag haft kattungar som jag kunde leka med ute i gräset, så hade Tour de France inte alls varit lika interessant! ;-)

Den uteplassen din er jo bare så skjønn. Jeg tror jeg trygt hadde forkastet både Thor Hushovd og sykkelen om jeg fikk kose meg med katter i din trädgård 
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
#4: Så du Kurt Asle vinne 11. etappe? Jesus Krist, det var så spennende at jeg stod og hoppet, klarte ikke sitte ned mens jeg så på.
I morgen blir det regn, sier de, så da blir det inne-sofa og tv-titting i ro og mak. :)
Men det er unektelig deilig å være ute i hagen når det er sol og varmt. Kattene elsker virkelig hagen.
#5 Nei jeg må innrømme at jeg ikke gjorde det
Når det er vintersport sitter jeg klistret foran skjemen men sykkel og f eks. friidrett har jeg aldri hatt den helt store interessen for.
Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus
Jättefin trädgård.
Hade nog valt den och katterna före sport på TV.
/Elisa
Å for en nydelig uteplass du har. Å den padde de ho er bare så fin. Det er ikke altid dem har lyst til å løpe når vi vil dem skal.
Jo Connie her er det også Tour de France. Å du kan tro vi brølte nå han Kurt Arve vant. Pga han kommer ikke så langt herfra.

Neimen jissis, har du tatt senga med å flyttet inn i din sambos uteplass 

Karitzy(。❤‿❤。)
Förstår problemet… Jag hade säkert känt likadant om det varit landskamp i handboll… *s*
~ S*Nelliot's siames & orientaliskt korthår ~ www.nelliots.se ~
**Kattungar till salu!
**"The cat has too much spirit to have no heart" - Earnest Menaul
#9: Haha! Nei, ikke ennå. Det der er en gammel sovesofa/benk som vi overtok fra min samboers søster, tror jeg? Den har stått i en utleieleilighet, men siden leietakeren ikke ville ha den måtte vi jo sette den et sted. Og den er faktisk veldig behagelig å ligge på!
Lurer på om jeg kan la min mor og hennes gamle hund (som har blitt så sur på våre katter) kan overnatte der ute når de kommer? Hehe…
Nei, man skal være snill mot sine gamle mødre, så jeg får nok finne meg i at bikkja terroriserer kattene våre de dagene de er her… :-(

Å…Sol som trodde "heten" påvirket dine behov
Karitzy(。❤‿❤。)

Varför inte flytta ut tv:n till uteplatsen, så löser du problemet. Sol & tour de france, kan det bli bättre?
#13: Du har rätt, fast i dag blåser det lite kyligt, så det blir nog skönast att sitta inne och titta, trots allt.