Siames iFokus

Siames

Etikettavel
Läst 452 ggr
Attacks
0

Når dere velger navn til kattungene

Når dere skal finne navn til kattene deres,hvordan velger dere  å gjøre det? Går dere etter alfabetet eller har dere tema?Andre valg? Hvor finner der inspirasjon til de valg dere tar? Hva slags tema har dere valgt?

Selv har jeg valgt tema til mine kull,og kommer til å fortsette med dette. Her der dem som allerede er brukt :

Aristokattene

Vodka drinks

Fashion/Klesmerker

Navn som alle betyr hemlighet da Secret fikk sitt første kull hos oss 

Navn som betyr de heldige

Rock

Pizza(fra et menykart på resturant)

Parfymer

Nå er jeg kjempespent på hva dere har valgt,kanskje det kan gi meg inspirasjon til noe senere,om fantasien slår krøll Glad

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

[hakkapelitta]
0

Åh, med ett stamnamn som Cupcakes måste man ju fortsätta köra på den stilen! Kommer hitta inspirationen från:

**Godisar
Frukt
Choklad
Kaffe
Drycker
Kakor
Bakverk
Tårtor
Pajer
**…och annat sött och gott man kan stoppa i munnen Flört
Dessutom sa en vän att Kiku ser ut som plockgodis i färgen, och jag tycker också att vitfläckspaddorna ser riktigt mumsiga ut!

Liljekatten
0

Jag har valt att gå efter alfabetet (med några undantag). Ibland dyker man på nåt häftigt namn som jag skriver upp och kanske använder när den bokstavskullen kommer. Nästa kull ska ha namn på N.

De två sia/osh-kullarna vi haft här hemma har ju fötts upp i min dottern namn och hon har valt tema. Första kullen var Disney och andra var Magi.