Siames iFokus

Siames

Etikettkattprat
Läst 837 ggr
Labolinas
0

Gaia - den lilla stora damen

Nu har Gaia hunit bli 15 månader och hon har tagit sig rejält sedan jag såg henne första gången på flygplatsen i Amsterdam. Visst har det varit mycket blod, svett och tårar men det är hon värd. Hon är den persoligast och tillgivnaste katt jag har varit med om, tror nog att hon inte har förstått att hon är en katt och inte en människobäbis. Här kommer en dagsfärsk bild på min älskling.

[hakkapelitta]
0

Gaia är, och förblir - min favorit av dina vackra katter! Vackrast av de vackra, helt enkelt :D

Labolinas
0

Tackar så mycket, om du kommer till utställningen i Heby så kanske du får chansen att se henne i verkligheten då jag funderar på att ta med henne dit

[hakkapelitta]
0

Nej, tyvärr gör jag inte det :(
Tänkte först på Heby men det blir CCC i Vallentuna istället!

Connie
0

Ojsan, vilken utsökt feminin och elegant look hon har! Som en fotomodell. :)

Labolinas
0

#4 Precis de orden fick hon höra av Dorte Kaee när hon ställdes ut, kul att fler har samma åsikt

Avions
0

Hon är verkligen finKyss

kalindas
0

Fin hon blivit!
Tror katter som varit svaga/sjuka fastnar lite extra i ens hjärta. Plus att de blir lite speciella i sättet, då de ofta blir ganska bortskämda…
Smilla här hemma är en sådan dam också…:)

/Elisa

Attacks
0

Bare et bilde,du er er vel kjedelig CoolSkrattande Hun har blitt en riktig så flott skjønnhet.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

Labolinas
0

#8 Tog denna bild bara för din skullGlad och det var inte lätt skall du veta. Ska försöka få fler bilder på henne snart.

Attacks
0

Men tusen tusen takk,jeg gleder meg til flere bilder.Hun er min lille store favoritt hos deg.Så kommer prikkedyret ditt som nr 2.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

flis
0

Urtjusig!Kyss

SacredSouls
0

Nydelig vakker frøken det der. Min favoritt også Kyss

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

[hakkapelitta]
0

Mera Gaia-bilder åt folket!

Quetta
0