Siames iFokus

Siames

Etikettkattungeprat
Läst 2229 ggr
tuska
0

Kattungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har mina blåtabbysar blivit 5 veckor.  3 pojkar som ska heta nå på AAAAA ???

Det här är nog en Abraham…

Nilla
0

Jag har fixat in de ljuvliga sötnosarna i samma tråd, tuska! Natti Natti!

Nilla - Moderator & medarbetare Siames IFokus

Liljekatten
0

Himmel och pannkaka vilka sötisar!!! Jag ääälskar blåtabby! Skicka hit hela bunten!

ElisaCosmos
0

ÅHHHH jag älskar också blåtabby!!!Vad söta dom är de små gubbarna!!!!Kyss

Helenaf76
0

Oh hjälp vilka sötnosar!!!  Du måste sätta in fler bilder, Tuska!!!!!!!

tuska
0

#4  Ja du ska få nån bild till så småning om,  Hoppas de blir lika granna pojkar som din Mister. förutsättningarna finns ju eftersom de har samma pappa.     Grattis till  BIS:et på Mister.

Helenaf76
0

#5 Tack Skrattande Jag tror dina kissar blir minst lika vackra som Mister Skrattande Otroligt tilltalande bebisar!

AFamosa
0

Sååå söta m härligt pluriga uttryck!Kyss

kalindas
0

Supersöta!
Kan bara hålla med övriga. Blåtabby är väldigt vackert!

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Kjempenydelige.

Line - Moderator & Medarbetare Siames IFokus

Juliette-
0

Gud vilka sötnosar kommer och hämtar en Arne *fniss*

tuska
0

#10  Du får hämta Aldor om ca 9 veckor

Juliette-
0

#11 Gud säg inte så skulle gärna ha en halvbror till min Reggae jag hade.. dom ser jätte fina ut med.. hmm

HeidiK
0

Så utrolig fine de er Kyss

Abraham var jo et fint navn og ser ut til å passe sistemann veldig godt Skrattande

Bokskogens
0

Jätte vackra kattungar!

Lite namnförslag: Astor, Ariel, Alfred, Alvar, Ask, Ansgar
Eller ska du ha namn på något speciellt tema?

tuska
0

Tack Tack   Då får det bli Anskar  Abraham  Aldor   Det blir bra det…. Då skickar jag in för att få stamtavlorna.

Avions
0

Härliga namn på fina kattungar!Kyss

Attacks
0

Det var noen nydelige gromme bebiser det Kyss

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

tuska
0

jag kallar dem mina små grisar, kolla va feta… Det här är minstingen på 760 g 5 veckor. Vägrar att äta maten jag bjuder på,Skrattande mammas tutte räcker så bra för honom

Attacks
0

For en deilig tjukkas Räcka ut tungan Nei,det er jo ingen hast med mat når melkebaren er sånn godt i stand.

(N)Attack's Cattery  ~Sometimes with a touch of white ~ http://www.attackscattery.blogspot.com/

HeidiK
0

Å guriland for en vekt han har Inger!

En kjempebebis og riktig søt var han også Kyss

MijmuPix
0

Vilka uuunderbara små tjockisar! Skrattande

acas
0

Men åhhhh vilka fina gossar, ljuvlig färg!!

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Helenaf76
0

Oh, gud vilken pussvänlig mage.  

SacredSouls
0

#18 Hahaha ja der er det nok masse god og fet melk i baren ja. For en herlig tjukkas Kyss

tuska
0

Hallå här sitter man med osålda fina grabbar, med stor sannolikhet är det fel tid att ha ungar.  De är nu leveransklara idag 13 veckor gammla .

Skickar med ett foto på Abraham.  Kolla inte tapeten…. Det är Kupidha min drottning som gör så där fint.   Ska sätta bröstpanel är meningen om nu gubben vill göra sej besväret.

Liljekatten
0

Hade jag inte nyss köpt Obelix så hade han kanske varit såld.Glad Jag älskar blåtabbisar! Och Abraham är en riktig läckerbit!Kyss

SacredSouls
0

Kyss Så nydelig han var. Håper de alle finner seg et hjem snart.

ossilian
0

Åh, han är helt underbar!! Kyss Jag är också en fan av blåtabby.

ElisaCosmos
0

Hej o hopp Jag älskar också blåtabby!!Den killen var absolut inte fel!!Ja här sitter jag också med osålda kattungar..Vi kanske ska byta med varann:)Skrattande

HeidiK
0

En riktig lekkerbit var han, Inger!

Flott gutt! Kyss

Nonimonos
0

Så fin pojk! Bildbomba mer.

tuska
0

#31  Då gör jag väl det då

Här kommer Abraham igen

tuska
0

Här kommer Ansgar

tuska
0

Här kommer Aldor   Han är liksom min favorit

Nilla
0

Gud, så fina de är, Tuska! Tabby är allra vackrast, tycker jag. Jag tror att folk är på semester och har annat för sig. Du ska se att dina pojkar får flytta framåt hösten.

Annars kan vi ju alltid byta, du får en av mina Ocigossar, så tar jag en av dina!!! Räcka ut tunganFlört

tuska
0

#  35 inte helt fel byte  Men va ska min "pisse nisse " säja då.  Han är ju ensam hövding här.

kalindas
0

#32-34
Jättevackra!Kyss

/Elisa

SacredSouls
0

Kyss Nydelige alle tre gutta.

Ja det hadde jo vært et lurt bytte NillaGlad

ElisaCosmos
0

Abraham blev jag kär i!!!!!Puss på honom!!Kyss

Avions
0

Oj vad fina dom har blivit!

Attacks
0

Så store og flotte dem har blitt!!

Rithwa
0

Jättevackra grattis till dessa småttingar

AFamosa
0

# 25 Du, de är ju sååå unga ännu, självklart hittar du perfekta hem så småningom de är ju Fiiiiina killar !
Jag har, som så många andra, också ungar obokade- äldre än dina men ingen anledning att oroas, låt oss njuta av den lilla "övertid" som kanske blir tillsammans med våra småttingar innan nya ägare dyker upp- förr eller senare ;)

Lycka till med pojkarna! Skrattande

Louise

bergbackens
0

Fin-fina Killar. Abraham är min absoluta favorit.Skrattande

Connie
0

Louise har rätt; njut den extra tiden du får med dem! De ser så förtjusande ut att det helt säkert kommer att dyka upp helt riktiga köpare.

tuska
0

,  O Ja…   jag är inte så hiskeligt orolig må ni tro, men det vore så kul om någon ville  fortsätta med Abrahams linjer, på hemmaplan.

Hadde besök i dag som skulle kolla honom för ev. vidare tranport ut i vida världen, kanske duger han det visar sej.  Jag ställer ut honom är meningen i S-holm 26 27/7  få se vad han får för bedömning

Nilla
0

Jag är lite småförtjust i Ansgar jag…Räcka ut tungan

Nonimonos
0

Bilder kommer snart. Batteriet tog slut efter besöket hos dig idag och jag har nu druckit lite för mycket vin för att sätta igång med bilder…. "firar" lite då jag semster i några dagar.

Tre stycken mycket fina pojkar är det du har men Abraham är klart favoriten - han påminner mycket om sin morfar. Det är något med hans blick som gör det och så hade det lilla märkvärdighetssättet som morfar har - en liten Diva.

ElisaCosmos
0

Åh då får jag se honom!!Jag går å tänker på Abraham här hemma!!Kyss

tuska
0

Elisa du får inte tänka så länge nuSkrattande

Nonimonos
0

ok här kommer bilder - börjar med Aldor. Som tyvär har något kli i ögat på denna bild men bilden är i övrigt så bra på honom så ni får stå ut.

Nonimonos
0

och så Ansgar.

Nonimonos
0

och så lilla favoriten för min del - han har så mycket morfar i sig och det kan jag ju inte låta bli att falla för. En liten Diva.

Nonimonos
0

Sen så måste jag bara få tillägga att alla tre hade en underbar ögonfärg.

Abraham och Ansgar

Beige
0

Vilka ljuvliga små pojkar du har Kyss

Hoppas att vi ses i Stockholm, jag ställer ut på lördagen.

ElisaCosmos
0

Nä gud vad häftig Abraham är!!Här ska funderas!!Om vi få¨r plats med en till hane:)